رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 228289

واکنش سازمان لیگ به مصاحبه برانکو: طاهری در جریان مصاحبه سرمربی پرسپولیس نبوده!

ساعت24-کمیته مسابقات سازمان لیگ، در مورد مصاحبه سرمربی تیم پرسپولیس تهران توضیحاتی ارائه داد.

به نقل از سایت سازمان لیگ، کمیته مسابقات در مورد مصاحبه سرمربی تیم پرسپولیس اظهار داشت: همانگونه که قبلا بارها اعلام شده است کمیته مسابقات در بهمن ماه سال گذشته 2 تقویم پیشنهادی فصل 96-95 را به باشگاه ارائه داد و با شگاه ها نظرات و پیشنهادات خود را اعلام کردند.

سازمان لیگ با توجه به مسابقات تیم ملی و لیگ قهرمانان آسیا قبل از شروع فصل تقویم نهایی مسابقات را با در نظر گرفتن نظرات و پیشنهادات سرمربیان تیم های حاضر در مسابقات لیگ برتر به کلیه باشگاه ها اعلام کرد. اگر تیم ها اعتراضی نسبت به این تقویم و برنامه ریزی داشتند قبل از شروع فصل باید اعلام می کردند نه امروز که با همین برنامه قهرمان نیم فصل شده اند ضمنأ در جلسه ای که بیست روز قبل با حضور مدیران عامل و سرمربیان 4 تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد این برنامه به باشگاه ها ابلاغ شد و چنانچه جناب آقای برانکو اعتراض یا پیشنهادی داشتند در همان جلسه می بایست اعلام می کردند با این حال تیم پرسپولیس اگر در خصوص برنامه مسابقات پیشنهاد قابل قبولی دارد ارائه نماید و در صورتی که منافع تمام باشگاه ها در آن لحاظ شده باشد کمیته مسابقات سازمان لیگ برنامه پیشنهادی را مورد بررسی قرارداده و اعمال می کند.

در ادامه لازم به ذکر است با توجه به برنامه این مسابقات تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و باشگاه ها باید قبل از شروع فصل پیش بینی فشردگی مسابقات را می کردند که از لحاظ بازیکنان تیم را تقویت کنند تا تیم توانایی بازی در دو جام را داشته باشد و در چند سال گذشته تیم های دیگر همین شرایط تیم پرسپولیس را داشته اند. همچنین بر اساس مقررات تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا می توانند 3 بازیکن بیشتر از سایر تیم ها در فصل نقل و انتقالات جذب نمایند.

شاید آقای برانکو از این مصاحبه اهداف دیگری داشته باشد و اگر برنامه مسابقات مشکل داشت تیم پرسپولیس چگونه قهرمان نیم فصل مسابقات لیگ برتر می شود و ظاهرأ جناب آقای طاهری هم در جریان مصاحبه آقای برانکو نبوده است. همچنین تعطیلی لیگ فوتبال ایران نسبت به لیگ کشور های رقیب در مسابقات انتخاباتی جام جهانی کم تر بوده مثلأ باشگاه های اماراتی و قطری حاضر در لیگ قهرمانان آسیا هر 3 روز یک بار در لیگ کشورشان و آسیا بازی می کنند و در ضمن برنامه مسابقات برای کلیه باشگاه ها یکسان است.

تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی تاکنون عملکرد موفقی داشته و در آستانه صعود به جام جهانی است. حضور دوباره تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی نه تنها باعث شور و نشاط اجتماعی و هواداران فوتبال خواهد شد بلکه باشگاه های ایرانی و کل فوتبال کشور از این موفقیت سود خواهد برد. ضمن اینکه هدف از برگزاری مسابقات باشگاهی داشتن تیم ملی قدرتمند است. نباید به طور دانسته یا ندانسته به تیم ملی آسیب وارد کنیم. برگزاری منظم مسابقات لیگ برتر باعث رشد و پرورش استعداد بازیکنان جوان شده است. به طوریکه اکنون سرمربی تیم ملی برای انتخاب بازیکنان دستش کاملا باز است و در هر پستی بازیکنان زیادی حضور دارند که می توانند به تیم ملی کمک کنند و تیم ملی قدرتمند از دل لیگی منظم و پویا تشکیل می شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها