رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 259829

فوری/قراداد دو ساله گادوین منشا با پرسپولیس

ساعت 24- منشا در رقابت های این فصل 15 گل برای پیکان به ثمر رسانده و بنا به گفته نزدیکانش علاقمند به حضور در پرسپولیس بوده است. او که دومین خرید اسمی پرسپولیس برای فصل جدید است، بعد از توافق سرخ ها با شجاع خلیل‌زاده به این تیم اضافه می شود.

منشا
گادوین منشا مهاجم نیجریه ای پیکان به پرسپولیس پیوست.

در پی انتشار شایعاتی مبنی بر حضور این مهاجم در تیم پرسپولیس و در شرایطی که هواداران این باشگاه پیگیر اخبار مربوط به نقل و انتقالات هستند، وب سایت پرسپولیس رسما خبر از عقد قرارداد با این بازیکن موثر پیکان داده است.


محمدعلی ترکاشوند مدیراقتصادی پرسپولیس دقایقی پیش به سایت این باشگاه گفت: ما پس از بازی با پیکان با این بازیکن و مدیر برنامه هایش جلسه داشتیم و پس از آنکه بر سر مفاد قرارداد به تفاهم رسیدیم، قرارداد را تنظیم کردیم که به امضای منشا و سامان مهدیزاده ، مدیر برنامه هایش رسیده است. به این ترتیب جای هیچ نگرانی نیست. مدت این قرارداد هم دو ساله است . حضور بازیکن در باشگاه طی روزهای آتی نیز صرفا به منظور انجام تشریفات و رونمایی از قرارداد خواهد بود.


منشا در رقابت های این فصل 15 گل برای پیکان به ثمر رسانده و بنا به گفته نزدیکانش علاقمند به حضور در پرسپولیس بوده است. او که دومین خرید اسمی پرسپولیس برای فصل جدید است، بعد از توافق سرخ ها با شجاع خلیل‌زاده به این تیم اضافه می شود.


آنطور که ترکاشوند گفته است فصل نقل و انتقالات در این فصل برای پرسپولیس خیلی زودتر از آنچه که سال گذشته اتفاق افتاد به پایان خواهد رسید. پرسپولیس در حال حاضر آخرین بازی مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا را در پیش دارد و در صورت موفقیت مقابل الوحده و کسب نتیجه مدنظر در بازی الریان و الهلال، فصل را ادامه خواهد داد.


با حضور منشا، سرخپوشان در خط حمله احتیاج به جذب بازیکن جدیدی ندارند. در حال حاضر مهدی طارمی آقای گل لیگ، علی علیپور ستاره جوان پرسپولیس و گادوین منشا، ترکیبی ایده‌آل برای برانکو خواهند ساخت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها