رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 268790

بازار داغ نقل و انتقالات با بمب های جنجالی سرخابی ها

ساعت 24- با اینکه علیرضا منصوریان اعلام کرده فرشید باقری را برای فصل آینده می خواهد با این حال چند باشگاه مطرح لیگ برتر همچنان در تلاش برای جذب این بازیکن هستند.

style="text-align:justify">ترافیک بازیکن در خط هافبک استقلال باعث شده در میان چشمی، امید ابراهیمی، امید نورافکن و باقری خیلی ها شانس باقری را برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی استقلال کمتر از سه هافبک دیگر بدانند.

فرشید باقری نیز به خوبی می داند با وجود نمایش خوب در انتهای فصل و لیگ قهرمانان آسیا از شانس کم تری نسبت به دیگر هافبک های استقلال در لیگ هفدهم برخوردار است. برای او هیچ چیزبد تر از نیمکت نشینی برای یک فصل دیگر نیست در حالی که او با هدف فیکس بازی کردن راهی استقلال شده بود.


چند تیم لیگ برتری نیز نیم نگاهی به جذب باقری دارند و در چند وقت اخیر مذاکراتی با این بازیکن داشتند. حتی گفته می شود پرسپولیس هم همچنان به باقری توجه دارد و او از گزینه های خرید این باشگاه حذف نشده است.

این در حالی است که استقلال هم به صورت جدی به دنبال جذب رامین رضاییان یاغی پرسپولیس است و اگر این بمب های جنجالی منفجر شود امسال شاهد یکی از جذاب ترین بازار نقل و انتقالات لیگ برترخواهیم بود.

جام نیوز

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها