رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 273088

کرایه‌های جدید تاکسی و اتوبوس اعلام شد

ساعت 24- عضو هیات رییسه شورای شهر تهران گفت: افزایش کرایه های حمل ونقل عمومی به شهرداری ابلاغ شده است که پیش بینی می شود با توجه به نصب برچسب های جدید این مصوبه حداکثر تا نیمه تیر ماه اجرایی شود.

نرخ كرايه ها
ابوالفضل قناعتی با اشاره به زمان اجرایی شدن مصوبه کرایه های حمل و نقل عمومی در سال ۹۶ گفت: بر اساس تغییراتی که مصوبه شورای شهر داشته و پیاده سازی نرخ های جدید و چاپ و نصب برچسب های جدید بر روی تاکسی ها پیش بینی می شود حداکثر تا ۱۵ تیر ماه این مصوبه اجرایی شود .

وی ادامه داد: افزایش اعلام شده برای کرایه های حمل و نقل عمومی ،میانگین افزایش خطوط است ودر برخی از مسیرهای تا ۱۰۰ درصد هم افزایش کرایه وجود داشت که در شورای حل اختلاف برخی از این نرخ ها تعدیل شده است.

این عضو هیات رییسه شورای شهر تهران تاکید کرد: پیش بینی می شود اجرایی شدن این مصوبه بعد از تعطیلات عید فطر به تدریج اجرایی شود.

بنابر ابلاغیه جدید هیئت حل اختلاف، نرخ کرایه‌های تاکسی ۱۰ درصد، مترو ۱۵ درصد و اتوبوس ۱۵ درصد افزایش خواهند یافت.

شورای اسلامی شهر تهران در ابتدای سال ۹۶ خواستار افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی متناسب با رشد قیمتها شد و مصوبه کارشناسی خود را هم به فرمانداری تهران ارسال کرد اما فرمانداری طی مراحلی با نظر شورای شهر مخالفت کرد و این مصوبه سرانجام برای تعیین تکلیف نهایی به هیئت حل اختلاف ارسال شد که در نهایت هیئت حلاختلاف نیز در روزهای گذشته میزان افزایش نرخ کرایه‌ها را برای اجرا به فرمانداری ابلاغ کرد.

جزییات افزایش کرایه های تاکسی و اتوبوس را بر اساس مصوبه شورای شهر تهران در اسفند سال ۹۵ در فایل زیر بخوانید :

کرایه خطوط اتوبوس در سال ۹۶

کرایه خطوط تاکسی در سال ۹۶

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها