رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 291098

نماینده مجلس: وزیر از موضوع رضایتنامه دانش آموزان هرمزگان خبر نداشت، رضایتنامه باید دارای اثرانگشت باشد

ساعت24-فاطمه سعیدی، نماینده مردم تهران و عضو هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس، با انتقاد از نحوه برگزاری جلسه امروز کمیسیون آموزش مجلس درباره حادثه دانش آموزان هرمزگانی، از پیگیری حواشی مربوط به رضایتنامه دانش آموزان خبر داد.

style="text-align: justify;">این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، در گفت و گو با فام، با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون برای پیگیری حادثه دانش آموزان هرمزگانی، گفت: متاسفانه آقایان قبل از هماهنگی با اعضای کمیسیون، برای جلسه امروز برنامه ریزی کرده بودند و بعد به اعضای کمیسیون آموزش برگزاری چنین جلسه ای را اطلاع دادند. این درحالی است که به دلیل تعطیلات مجلس برخی نمایندگان در تهران حضور ندارند و تعدادی از نمایندگان عضو کمیسیون از جمله بنده هم به دلیل ناهماهنگی در تاریخ برگزاری جلسه امروز در کمیسیون حضور نداشتیم.

سعیدی همچنین درباره اخبار منتشر شده درباره تلاش برای جلب رضایت اولیاء دانش آموزان هرمزگانی هم إظهار داشت: بنده شب گذشته با وزیر آموزش و پرورش پیرامون شایعاتی که بعد از این حادثه ایجاد شده است صحبت کردم و تاکید کردم که اگر این شایعات درست باشد از فاجعه اول بدتر است.

سعیدی با اشاره به حضور یکی از خبرنگاران در هرمزگان و دیدار با خانواده های این دانش آموزان گفت: بنده با این خانم خبرنگار صحبت کردم و گفت که تمامی مواردی که در گزارشش ارائه شده است درست است و از خانواده ها خواسته شده است که در ازای دریافت مبلغ ٨ میلیون تومان بگویند رضایت نامه را امضا کرده اند.

وی ادامه داد:با وزیر آموزش و پرورش تمامی این مسائل و حاشیه های را که وجود دارد مطرح کردم و وزیر از این موضوعات ابراز بی اطلاعی کرد و حتی برای این موضوع چند خبر را در تلگرام برای وی فرستادم.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات ادامه داد: نکته جالب این است که برای فرستادن دانش آموزان به این اردوها فقط رضایتنامه کفایت نمی کند بلکه باید امضا و اثر انگشت أولیا نیز باشد.

سعیدی ادامه داد:از دیگر مسائلی که با وزیر مطرح کردم بحث هزینه های درمانی و همچنین دریافت مسمتری و پرداخت هزینه های تحصیل دانش آموزانی است که در این حادثه دچار نقص عضو شده اند که وزیر نیز گفت در این زمینه پیگیری های لازم را انجام می دهد.

وی خاطر نشان کرد:بنده به عنوان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و به عنوان فردی که ٢٠سال سابقه مدیریت مدرسه را به عهده داشته ام با جدیت هم بحث شایعاتی را که مطرح است مورد پیگیری قرار می دهم و هم بحث مسمتری و هزینه های تحصیل دانش آموزانی را که دچار نقص عضو شده اند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها