رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 113885

تجمع اعتراضی علیه قلعه نویی در تمرین تراکتورسازی+تصاویر

ساعت 24- سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به همراه مدیرعامل این باشگاه در تمرین این تیم شرکت کرد.

تراكتورسازي
امیر قلعه‌نویی پس از جلسه امروز (چهارشنبه) با سعید عباسی و حضور در منزل تونی اولیویرا در تمرین تیم تراکتورسازی تبریز شرکت کرد که این اتفاق با حاشیه‌های زیادی همراه بود.

* به محض ورود امیر قلعه‌نویی به محل تمرین تراکتورسازی، عده زیادی از تماشاگران حاضر در تمرین سرمربی جدید سرخپوشان تبریزی را هو کرده و مخالفت خود را به این شکل ابراز داشتند.

* حضور موافقان و مخالفان قلعه‌نویی در تمرین کاملاً مشهود بود و دو دستگی زیادی بین آنها دیده می‌شد. برخی افراد با شعارهایی علیه سرمربی جدید، مخالفت خود را با حضور او اعلام می‌کردند برخی هم علاوه بر تشویق تراکتورسازی شعارهایی در حمایت از قلعه‌نویی می‌دادند. البته مخالفان این اتفاقات علاوه بر قلعه‌نویی، شعارهایی هم علیه عباسی می‌دادند.

* حمزه یونس، مهاجم تونسی تراکتورسازی در تمرین امروز با هواداران درگیری پیدا کرد.

* حدود 10 نفر اطراف امیر قلعه‌نویی که در روبه‌روی جایگاه تماشاگران نظاره‌گر تمرین بود، حضور داشتند.

* سرمربی جدید تراکتورسازی پس از حضور در تمرین قصد داشت با بازیکنان صحبت کند که وی پس از اینکه متوجه شد بازیکنان تمرین فنی خود را آغاز کرده‌اند، اعلام کرد که در رختکن با آنها به صحبت خواهد پرداخت.

* قلعه‌نویی که قصد داشت محل تمرین را ترک کند و راهی ساختمان باشگاه شود، با واکنش تند هواداران روبه‌رو شد. عده‌ای از هواداران با پرت کردن اشیایی چون خودکار، فندک و... نسبت به حضور او در تیم‌شان اعتراض کردند.

منبع: تسنيم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها