رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 121867

بیرانوند به پرسپولیس نزدیک شد/ مخالفت سایپا با انتقال ترابی به استقلال

ساعت 24- یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس از جدی تر شدن مذاکرات این باشگاه با علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران برای پیوستن به جمع سرخپوشان خبر داد.

بیرانوند
این منبع آگاه با بیان اینکه مذاکره مسئولان دو باشگاه برای این جابه جایی نهایی شده و نتایج آن به زودی به صورت رسمی اعلام می شود، افزود: مسئولان باشگاه پرسپولیس خواستار جذب وحید امیری دیگر بازیکن تیم نفت تهران نیز بودند که پاسخ مسئولان نفت به این انتقال منفی بوده است.

این در حالی است که دبیر کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت امروز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص درخواست کتبی باشگاه پرسپولیس برای جذب علیرضا بیرانوند و وحید امیری، گفت: به شدت این مساله را تکذیب می کنم و تاکنون هیچ درخواستی از باشگاه پرسپولیس بدست نفت نرسیده است.


این منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس درخصوص سایر برنامه های پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: برای جذب مهدی ترابی درخواستی به باشگاه سایپا ارائه شد که آنان به دلیل وضعیت خاص باشگاه و نیاز کادر فنی با انتقال این بازیکن به پرسپولیس همانند درخواست باشگاه استقلال مخالفت کردند.


این منبع آگاه درباره بازیکنانی که قرار است از این باشگاه جدا شوند، گفت: به غیر از مهرداد کفشگری که سه پیشنهاد برای جدایی از پرسپولیس دارد، بازیکن دیگری از پرسپولیس جدا نخواهد شد وهم اکنون درحال بررسی پیشنهادهای آمده برای جدایی این بازیکن هستیم.


وی درباره اخبار منتشر شده در خصوص جدایی بازیکنان خارجی باشگاه از جمله مایکل اومانا نیز گفت: پرسپولیس درخط دفاع همین الان هم با کمبود بازیکن روبه رو است. بازیکنان دراین پست به دلیل شرایط وی‍ژه و شرایط سنی بیشتر درمعرض آسیب دیدگی قرار دارند از این رو هیچ کدام ازمدافعان از پرسپولیس جدا نخواهند شد.

منبع: ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها