رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 123291

فیلمی برای نسل جوان

ساع 24-تهیه کننده «مالاریا» به کارگردانی پرویز شهبازی بیان کرد مرحله تصحیح رنگ این فیلم در حال انجام است تا در موعد مقرر تحویل جشنواره فیلم فجر شود.

89
مسعود ردایی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مالاریا» به کارگردانی پرویز شهبازی که پیش از این با نام «نسیم» پروانه ساخت گرفته بود گفت: با توجه به اینکه «مالاریا» به بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر راه پیدا کرده در حال حاضر آخرین مراحل فنی این اثر سینمایی در حال انجام است تا فیلم به موقع به دبیرخانه جشنواره برسد.

وی بیان کرد: این فیلم سینمایی مراحل فنی خود از جمله صداگذاری و موسیقی را به پایان رسانده و در حال حاضر در آخرین مراحل تصحیح رنگ قرار دارد و نسخه نهایی «مالاریا» در موعد مقرر به دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر ارسال می شود.

این تهیه کننده سینما با اشاره به کیفیت «مالاریا» تاکید کرد: معتقدم «مالاریا» یک فیلم بسیار خوب است که می تواند با همه مخاطبان به خصوص نسل جوان ارتباط خوبی برقرار کند، در واقع باید بگویم که این اثر یک فیلم درجه یک از یک گروه درجه یک است.

ردایی در پایان گفت: «مالاریا» یک اثر خوب و پرهزینه در سینمای ایران است و نتیجه تلاش های بسیاری که برای ساخت این پروژه صورت گرفت، حضور آن در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر است.

«مالاریا» داستان دختر و پسری است که در تهرانگردی‌های خود با مردی برخورد می‌کنند که مشکلی دارد. آن‌ها سعی می‌کنند راه حلی برای این مشکل پیدا کنند.

آزاده‌ نامداری، آذرخش فراهانی، ساعد سهیلی و ساغر قناعت از بازیگران این فیلم هستند.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها