رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 129038

عکس های محرمانه سازمان سیا از بشقاب پرندها منتشر شد

ساعت24-سازمان سیا اسناد و تصاویری را که سال ها محرمانه بوده منتشر کرد. این تصاویر از اشیاء پرنده فضایی است که احتمال دارد مربوط به موجودات فضایی و ناشناس بوده باشد.

این مدارک حدود شصت سال بود که در طبقه بندی محرمانه نگاهداری می شد اما گزارش ها و شایعات زیادی رد مورد آن ها بود.حتی برخی فیلم های سینمایی و هالیودی براساس این شایعات و اسناد تولید شد اما تا کنون انتشار آن ها به تاخیر افتاده بود.با انتشار این اسناد در مورد اشیاء پرنده ناشناس (UFO) اما معمای آن همچنان لاینحل مانده و معلوم نیست که این تصاویر و گزارش ها مستند به واقعیت های قابل تایید است یا خیر .

سازمان اطلاعات و امنیت مرکزی آمریکا (سیا)تا پیش از این به دو دلیل متفاوت متهم می شد که به عمد اسناد مربوط به اشیاء پرنده ناشناس را مخفی می کند.یکی به دلیل اینکه این سازمان تلاش می کند برخی آزمایش های محرمانه آمریکا را که شاهدان به عنوان اشیاء پرنده مشاهده می کنند مخفی کند و دوم اینکه احتمال داده می شد که آمریکا شواهد قابل توجهی از انسان های فضایی به دست آورده اما مخفی می کند.با انتشار این اسناد این تخمین های و تئوری های توطئه نیز تاحدی رفع می شود.هرچند که می توان انتشار این اسناد را نیز به نحوی با هردو این موادر مرتبط دانست و انتشار آن ها را برای انحراف افکار عمومی تصور کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها