رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 131498

تازه ترین اخبار از تایید صلاحیت نامزدهای معترض

ساعت24-بررسی اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده در انتخابات مجلس توسط شورای نگهبان به پایان رسید و امروز اسامی نامزدهای احراز صلاحیت شده اعلام می شود.

انتخابات مجلس
خبرهای مربوط به تایید صلاحیت ها به شرح ذیل است:

زاکانی تایید صلاحیت شد
باشگاه خبرنگاران/ علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس نهم، برای نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شد.

واکنش رسایی به خبر رد صلاحیتش
دنیای اقتصاد/ حمید رسایی با انتشار تصویری در کانال تلگرام خود نوشته است: به قرآن رجوع کردم این آیه شریفه آمد. راضی ام به رضای خالقم. ظاهرا مامورم به رعایت تقوا و صبر.

لیست نهایی داوطلبان به وزارت کشور ارسال شد
ایرنا/ لیست نهایی تایید صلاحیت شدگان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بامداد امروز(شنبه) به وزارت کشور ارسال شد.این مطلب را یک منبع آگاه در شورای نگهبان اعلام کرد و افزود: با توجه به محرمانه بودن لیست هنوز آماری از داوطلبان تایید صلاحیت شده در اختیار نداریم.

ارسال اسامی داوطلبان تأیید صلاحیت‌شده به فرمانداری‌ها تا عصر امروز
ایسنا/ خبرگزاری دانشجویان ایران خبر داد که تا این لحظه هنوز لیست اسامی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در اختیار فرمانداری‌ها قرار نگرفته است.بر اساس اخبار غیرموثق قرار است وزارت کشور عصر امروز اسامی را در اختیار فرمانداری‌ها قرار دهد.

تایید 178 نفر در آذربایجان غربی برای انتخابات مجلس
خبرآنلاین/ قنبر کریم نژاد رئیس و سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات از تایید 178 نفر از کاندیداها برای انتخابات مجلس شورای اسلامی خبرداد.

تایید صلاحیت 11 نفر دیگر در خراسان جنوبی
مهر/ محمدی سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان جنوبی از تائید صلاحیت ۱۱ کاندیدای دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد و گفت: آمار تائید صلاحیت شدگان در استان به ۵۳ نفر رسید.

13 نفر از نامزدهای انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد تأیید صلاحیت شدند
فارس/ مسئول دفتر نظارت شوری نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد گفت: 13 نفر از نامزدهای انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد تأیید صلاحیت شدند. قدرت‌الله خرم‌روز افزود: از تعداد 108 نفر داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان تعداد 78 نفر تأیید صلاحیت شدند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها