رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 133001

نامزدهای بهترین نقش مکمل مرد جشنواره فجر +عکس

ساعت 24- نامزدهای دریافت سیمرغ بلورین بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ) سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر اعلام شدند و در این قسمت به معرفی بازیگران نقش مکمل مرد این بخش می پردازیم.

جشنواره فجر
با اعلام نامزدهای بخش نامزدهای سیمرغ بلورین به معرفی اجمالی بهترین نقش مکمل مرد می پردازیم:



حمیدرضا آذرنگ (زاده ۱۳۵۱، تهران) نمایشنامه‌نویس، کارگردان، و بازیگر تئاتر ایرانی است. آذرنگ جايزه بازيگري جشن خانه سينما را براي بازي در فيلم ملكه به دست آورده و تا کنون برنده پنج جایزه از جشنواره تئاتر فجر در زمینه‌های متعددي چون نویسندگی و بازیگری شده است از جمله برای دو لیتر در دو لیتر صلح و خنکای ختم خاطره. او همچنین دریافت‌کننده و نامزد دریافت جایزه‌های دیگری در سایر جشنواره‌های داخلی و خارجی تئاتری و سینمایی نیز بوده‌است. آذرنگ عضو هیئت مدیره انجمن بازیگران خانه تئاتر است او حالا نامزد نقش مکمل مرد برای دریافت سیمرغ برای فیلم سینمایی «عادت نمی کنیم » به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان شده است.



امير جديدي متولد تهران. وی فعاليت سينمايي خود را از سال 1389 با فيلم آفريقا آغاز كرد. او پیش از این در تئاتر کار می کرد.امیر جدیدی نامزد بهترین نقش مکمل مرد برای فلیم سینمایی «من » به کارگردانی سهیل بیرقی شده است.



از دیگر بازیگرانی که نامزد دریافت سیمرغ بلورین برای بخش بهترین نقش مکمل مرد شده است سیامک صفری است.سیامک صفری افزون بر دو دهه فعالیت در سطح اول بازیگری تئاتر، به تدریس بازیگری تئاتر در کلاس‌های آموزشی نیز می‌پردازد صفری دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر است.





آذرخش فراهانی از دیگر کاندیداهای این بخش آذرخش فراهانی فرزند بهزاد فراهانی برای فیلم سینمایی« مالاریا » به کارگردانی پرویز شهبازی است . او در این فیلم با ساعد سهیلی و آزاده نامداری همبازی بود.



نوید محمد زاده با ایفای نقش در فیلم "ابد و یک روز" نیز توانست جز کسانی باشد که نامزد بهترین نقش مکمل را ا زآن خود کند.

ميزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها