رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 136395

مرگ دختر جوان با شلیک پلیس پایتخت

ساعت 24-ماموران در چنین شرایطی اقدام به تیراندازی کرده بودند و طبق اطلاعات به‌دست آمده، آنها در حدود 10تیر شلیک کردند که احتمالا یکی از همین گلوله‌ها به کمر دختر جوان برخورد کرده است.

1
تحقیقات قضایی راز مرگ دختر جوانی را که به ضرب گلوله کشته شده و جسدش مقابل بیمارستانی در پایتخت رها شده بود فاش کرد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این دختر هنگام فرار از دست پلیس هدف گلوله قرار گرفته است.

ساعت 4بامداد يكشنبه مسئولان بيمارستاني در جنوب پايتخت با كلانتري 130نازي‌آباد تماس گرفتند و خبر از مرگ دختري دادند كه به اين بيمارستان منتقل شده بود. دختر جوان را نيم ساعت قبل‌ از آن، رهگذران در كوچه‌اي در نزديكي بيمارستان ديده بودند و تيم اورژانس او را به بيمارستان منتقل كرده بود. آنچه مرگ اين دختر را مرموز كرده بود، اثر اصابت گلوله به بدن او بود،‌ گلوله‌اي كه از كمر او وارد و از پهلويش خارج شده بود.

با دستور قاضي ايلخاني، بازپرس دادسراي جنايي تهران، تحقيقات براي كشف راز مرگ دختر جوان آغاز شد. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه دختر جوان حدودا 22سال سن داشته و در جاي ديگري كشته شده است. . در همين حال شاهدان گفتند كه پسرجواني را ديده‌اند كه با رهاكردن اين دختر مقابل بيمارستان ‌سراسيمه فرار كرده است. در ادامه هويت اين دختر شناسايي و مشخص شد كه در شب حادثه وي همراه پسري جوان سوار بر يك خودروي پرايد هاچ بك بود. شب حادثه پرايد هاچ‌بك در بزرگراه آزادگان بوده كه مأموران گشت كلانتري عوارضي به سرنشينان آن مشكوك شده و دستور ايست داده بودند.

راننده پرايد اما به دستور ايست توجه نكرده و به راه خود ادامه داده است. مأموران در چنين شرايطي اقدام به تيراندازي كرده بودند و طبق اطلاعات به‌دست آمده، آنها در حدود 10تير شليك كردند كه احتمالا يكي از همين گلوله‌ها به كمر دختر جوان برخورد كرده و باعث مرگش شده است. پس از آن نيز راننده كه موفق به فرار از دست پليس شده بود، پيكر نيمه‌جان دختر را حوالي بيمارستاني رها كرده و پا به فرار گذاشته است. تحقيقات در اين پرونده همچنان ادامه دارد و قاضي جنايي دستور داده است تا از مأموران پليس درباره اين شليك مرگبار تحقيق شود.

همشهری

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها