رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 143968

مرگ مرموز 2 زن و یک پسرجوان در خانه ویلایی

ساعت 24- پیدا شدن 2 جسد زن و یک پسر جوان در خانه ویلایی واقع در لیدز توسط پلیس تائید شده است. یکی از بستگان ای این سه تن ظهر یکشنبه گزارش پیدا شدن اجساد را به پلیس یورکشایر غربی داده است.

نارگل شکیبا ۹ فروردین ۱۳۹۵ 5472 بازدید اولین نفری باشید که درباره این خبر نظر میدهید.

پیدا شدن 2 جسد زن و یک پسر جوان در خانه ویلایی واقع در لیدز توسط پلیس تائید شده است. یکی از بستگان ای این سه تن ظهر یکشنبه گزارش پیدا شدن اجساد را به پلیس یورکشایر غربی داده است. به محض اطلاع پلیس، آتش نشانی و آمبولانس در محل حاضر شدند. اجساد دو زن که بیست و سی ساله بنظرمی رسیدند در اتاق نشیمن و پسر جوان که حدودا 18 ساله بوده است در آشپزخانه پیدا شده است. طبق نظر کارشناسان پلیس بیش از یک روز از مرگ این افراد گذشته است. نشانه های اولیه حاکی از وجود آتش سوزی در قسمتی از این خانه است.

همچنین پلیس فرضیه وجود هر گونه اعمال خشونتی را رد کرده و علت مرگ را استنشاق گاز می داند. تیم تحقیق و پزشک قانونی برای تعیین علت درست مرگ آنها در حال بررسی هستند و اجسادشان هنوز به طور رسمی شناسایی نشده است. بررسی و پیگیری پلیس هنوز در مراحل نخست قرار دارد، اما طبق نظر اولیه آنها به احتمال زیاد مرگ این سه نفر در ساعات اولیه روز شنبه رخ داده است. پلیس از هر شخصی که اطلاعاتی برای روشن شدن علت مرگ شان دارد خواست با پلیس تماس بگیرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها