رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 144547

واکنش منصوریان به خداحافظی کی روش

ساعت 24- منصوریان درباره خداحافظی کارلوس‌ کی‌روش از هواداران در دیدار مقابل عمان گفت: پیش‌بینی می‌کردم که کی‌روش خداحافظی کند با توجه به اینکه او یک ماه قبل استعفا کرده بود، انتظارش را داشتم که چنین کاری انجام دهد. او یک ماه قبل استعفای خودش را به فدراسیون فوتبال داد تا دست فدراسیون را باز بگذارد.

منصوریان
سرمربی نفت تهران ادامه داد: درست است که کی‌روش حرفه‌ای عمل کرد اما عده‌ای احساس کردند که او به خاطر سیاست بازی این کار را کرده تا از کفاشیان حمایت کند اما همه دیدند که کفاشیان حتی در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت‌نام نکرد. واقعا کی‌روش خواسته زیادی ندارد اگر او باز هم بخواهد در پرتغال و یا آفریقا اردو برگزار کند خیلی‌ها به او انگ دلالی می‌زنند و می‌گویند نفعی از این اردوها به او می‌رسد. کی‌روش مشکل زمین دارد که واقعا مشکل معمولی است. ما هم در مقطعی حاضر بودیم زمینی که در آن تمرین می‌کنیم را در اختیار تیم ملی قرار دهیم. گاهی اوقات یک مربی برای تیمش برنامه سه ماهه می‌گذارد و یک مربی هم شش ماهه اما کی‌روش که با فدراسیون فوتبال ایران قرارداد دارد برنامه چهار ساله برای خود تدوین می‌کند و حق دارد وقتی برنامه‌هایش لغو می‌شود عصبانی شود. او سرمربی رئال مادرید بوده و هفت سال دستیار فرگوسن بوده است اما بعضی‌ها از او ایراد فنی می‌گیرند. کسی که شاگردانی چون فیگو، دکو و رونالدو داشته است الان از او ایراد می‌گیرند. حق دارد که عصبانی شود. من هم اگر جایی بروم که به من فشار بیاورند و از من ایراد بگیرند عصبانی می‌شوم.

منصوریان ادامه داد: کی‌روش در دولت دنبال یک نفر می‌گردد که به او گارانتی بدهد که کمپ‌ها و اردوهایش برگزار می‌شود و مشکل البسه و پاداش بازیکنان هم حل می‌شود. باید به یاد داشته باشیم انرژی مثبتی که بازی ایران مقابل آرژانتین به وجود آورد 100 میلیارد تومان ارزش دارد. باید به یاد داشته باشیم کی‌روش که یک مربی خارجی است پرچم تیم ملی را به گردنش می‌بندد تا به ما احترام بگذارد. او چیز عجیبی نمی‌خواهد فقط زمین چمن و امکانات معمولی برای تمرین کردن می‌خواهد که قبول دارم وقتی عصبانی می‌شود از کوره در می‌ورد.

ايسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها