رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 144727

سلفی پسرجوان با جسد پدربزرگ+عکس

ساعت 24-پسرنوجوان عربی با جسد پدربزرگش عکس گرفت و آن را در فیس بوک به اشتراک گذاشت.

نوجوانی در عربستان در شهر مدینه هنگامی که خبر مرگ پدربزرگش را می شنود ، به همراه اعضای خانواده ی خود بر روی بالین پدربزرگش در بیمارستان می رود و با او عکس سلفی می گیرد و آن را در فیس بوک منتشر می کند و بر روی بالای عکس می نویسد : « بای بای پدربزرگ »

,سرگرمی , عکس , گینس ,[categoriy]

این اقدام غیر اخلاقی و ناشایست او باعث اعتراض خیلی ها می شود به خصوص اینکه با درآوردن زبانش به هنگام گرفتن عکس سلفی ، ابراز خوشحالی می کند .

بسیاری از مقامات بهداشتی و مسئولان شهری در اقدام این نوجوان اعتراض کرده و خواهان بررسی وضعیت بیمارستان ها را کرده اند و خواسته اند تا بیشتر در این امر دقت کنند که هر کسی را بر بالای سر مرده راه ندهند .

رفتار این نوجوان ناشی از عدم استفاده ی درست از رسانه های اجتماعی است که متاسفانه امروزه بین همه ی نوجوان ها حالت رقابت پیش آمده تا بتوانند عکس سلفی بهتر و قشنگ تری را از خود در شبکه های اجتماعی بگذارند و با آن فخر فروشی کنند .

متاسفانه زیر پا گذاشتن اخلاق و ادب و احترام به ویژه بین نوجوانان امروزی بسیار زیاد شده و یکی از این عامل ها بخاطر عدم توجه به مراودت و صله ی رحم است .

در این امر والدین هم مقصر هستند زیرا فرزندان خود را بدون توجه به آنها رها کرده و می گذارند در دنیاهای مجازی غرق شوند و رحم و عطوفت نداشته باشند . البته نا گفته نماند که علاوه بر اینها ، درباره ی اقدام زشت این نوجوان می توان به رسم دیگر عربستانی ها هم اشاره کرد . بسیاری از عربستانی ها بخاطر زیاد بچه درست کردن ، خانم خانه وقت رسیدن به فرزندان خود را ندارد و فرزندان توسط دایه ای فیلیپینی بزرگ می شوند ، به همین خاطر کم عاطفه نسبت به والدین و اعضای دیگر خانواده ی خود بار می آیند .

لازم است تا در تربیت فرزندان خود دقت کنیم و هر آنچه که باعث کم عاطفه شدن آنها می شود ، از آنها دور کنیم .

برنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها