رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 145782

شرکت‌های بیمه امروز هم الحاقیه صادر میکنند

سااعت24- معاون نظارت بیمه مرکزی گفت: تمامی شرکت‌های بیمه روزهای پنجشنبه و جمعه برای رفاه حال مردم الحاقیه بیمه صادر می‌کنند.

حبیب میرزایی گفت: تمام بیمه نامه هایی که از تاریخ شروع آنها کمتر از یک سال گذشته است، باید برای دریافت الحاقیه بیمه به شعب و نمایندگی های بیمه مراجعه کنند تا از پوشش کامل بیمه ای برخوردار شوند.


وی ادامه داد: با توجه به اینکه از روز شنبه ۲۱ فروردین، ماه حرام رجب شروع می شود و اکثر بیمه نامه ها دارای تعهدی کمتر از ۲۵۳ میلیون تومان است، بیمه گزاران برای دوری از بروز مشکلات باید به شرکت‌های بیمه ای مراجعه کنند و الحاقیه خود را دریافت کنند.

میرزایی افزود: تمام شعب و نمایندگی شرکت های بیمه در این روزها برای صدور الحاقیه در خدمت مردم هستند و به صورت نوبتی خدمات ارائه می دهند.

معاون نظارت بیمه مرکزی گفت: برخی از شرکت‌های بیمه امکان دریافت الحاقیه به صورت اینترنتی را هم برای مشتریان خود فراهم کردند.

میرزایی به هموطنان هشدار داد؛ با توجه به اینکه در صورت بروز مشکل و نداشتن الحاقیه مردم باید بخشی از دیه را از جیب خود پرداخت کنند، گفت: بهتر است هر چه زودتر برای دریافت این الحاقیه به شرکت های بیمه مراجعه کنند.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها