رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 147640

تجاوز به دختر 17 ساله و پخش زنده

در حالیکه این روزها استفاده از اپلیکیشن پریسکوپ برای گزارش مراسم هنری، فرهنگی و سیاسی رو به رشد است، استفاده یک زن و مرد برای "پخش زنده" یک رابطه جنسی، آنها را با اتهامی سنگین روبرو کرده است.

پریسکوپ
مارینا لونینا ۱۸ ساله و همدست او ریموند گیتس ۲۹ ساله تصمیم می گیرند تجاوز به یک دختر ۱۷ ساله که دوست مارینا بوده را با اپلیکیشن پریسکوپ پخش زنده کنند.

پریسکوپ اپلیکیشن جدیدی است که می شود با آن رویداد را پخش زنده کرد.

هیات منصفه در کلمبوس در ایالت اوهایو، زن و مرد را برای این تصمیم شان تحت پیگرد قرار داده است. به گزارش آسوشیتدپرس به نقل از دادستان اوهایو، این دو به تجاوز، آدم ربایی، آزار جنسی فردی زیر سن قانونی متهم شدند.

بر اساس کیفرخواست لونینا همچنین به استفاده غیر قانونی از یک نوجوان در تهیه و توزیع مطالب و مواد جنسی، مرتبط با کاربرد اپلیکیشن متهم شد.

دادستان محل گفت لونینا و دختر ۱۷ ساله قربانی، روز ۲۷ فوریه در خانه ای در کلمبوس بودند که مرد ۲۹ ساله به آنها پیوست و اقدام به تجاوز به دختر ۱۷ ساله کرد. لونینای ۱۸ ساله هم با استفاده از اپلیکیشن پریسکوپ این واقعه را پخش زنده کرد. لونینا همچنین یک شب قبل از دختر برهنه عکس گرفته بود.

گیتس قرار است روز جمعه در دادگاه حاضر شود. آنها در صورت محکومیت هر کدام با بالغ بر ۴۰ سال زندان روبرو خواهند بود.

در ماه فوریه، یک زن ساکن فلوریدا پس از پخش زنده ویدیوئی از خودش که در حال مستی رانندگی می کرد به تعلیق گواهینامه رانندگی برای شش ماه و ۱۵۰ ساعت کار اجتماعی محکوم شد.

جام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها