رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 150336

قیمت آپارتمان‌های زیر 100 میلیون در پایتخت

ساعت24- با بالا رفتن قیمت اجاره‌بها و تبعیت نکردن آن از نظام قانون‌مند، برخی مستاجرنشینان همواره در فکر خرید خانه و صاحب‌خانه شدن هستند اما این امر به نظر بسیاری از افراد در ابتدا مستلزم سرمایه بسیار زیادی است در حالی که می‌توان خانه‌های نقلی و متراژ پایین را زیر 100 میلیون تومان در همین پایتخت خریداری کرد. در ادامه قیمت و شرایط تعدادی از این واحدهای مسکونی آمده است.

مسکن
با وجود اینکه قیمت‌های مسکن در کف خود قرار دارد، شاید برای برخی افراد خانه‌دار شدن در تهران آن هم با قیمتی کم‌تر از یکصد میلیون تومان کمی دشوار به نظر برسد.

واحد مسکونی 34 متری در منطقه خوش-مالک‌اشتر، بازسازی و تخلیه کامل در طبقه دوم با یک اتاق خواب 98 میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین 33 متر همکف با 9.6 متر انباری و 7 متر حیات خلوت در خیابان گلستانی به صورت 25 رهن کامل، 45 میلیون تومان وام و 15 میلیون تومان وجه نقد فروخته می‌شود.

در کارون-امام خمینی 33 متر واحد مسکونی 14 ساله یک خوابه در طبقه همکف به حیات خلوت 92 میلیون تومان برای فروش آگهی شده است. این واحد مسکونی را می‌توان به 45 میلیون تومان وام مسکن، 26 میلیون تومان رهن کامل و 21 میلیون تومان نقد خریداری کرد.

در مهرآباد جنوبی-حسینی فردوس واحدی مسکونی 40 متری با 20 سال قدمت 73 میلیون تومان برای فروش قیمت خورده است. آپارتمان 38.5 متری در محدوده ولیعصر-مختاری در طبقه دوم همراه با انباری 100 میلیون تومان فروخته می‌شود. این واحد را می‌توان با 45 میلیون تومان وام، 35 میلیون تومان رهن کامل و 20 میلیون تومان نقد خریداری کرد.

در نواب-جوانمرد 42 متر آپارتمان با انباری و تراس تنها با 6 میلیون تومان وجه نقد فروخته می‌شود. خریدار می‌تواند 23 میلیون تومان قیمت این خانه را با رهن و 60 میلیون تومان آن را با وام تامین کند.

در منطقه کاشان-کمالی 43 متر واحد مسکونی با یک اتاق خواب و تراس و انباری 98 میلیون تومان قیمت دارد. همچنین آپارتمان 8 ساله 43 متری در خوش-مرتضوی در طبقه سوم داخل مجتمع به همراه آسانسور 97 میلیون تومان قیمت خورده است.

در سبلان شمالی 41 متر آپارتمان به همراه پارکینگ و انباری 100 میلیون تومان برای فروش آگهی شده است. در اسکندری جنوبی هم 48 متر آپارتمان با حیات خلوت و انباری 97 متر به فروش می‌رسد. 36 متر واحد مسکونی در منطقه کمالی با پارکینگ و انباری 86 میلیون تومان فروخته می‌شود.

آنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها