رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 150407

استقلال به اولادی بدهکار نیست!

ساعت 24- سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا مرحوم اولادی مطالباتی از باشگاه استقلال دارد یا خیر؟ گفت: آن مرحوم طلبی از استقلال ندارد که اگر داشت برای پرداختش درنگ نمی‌کردم. مرحوم اولادی در تاریخ 22 تیر سال 93 با ما تسویه حساب کرد و امیدوارم روح او شاد باشد و برایش از درگاه خداوند طلب آمرزش می‌کنم.

بهرام افشارزاده در خصوص حضورش در مراسم امروز به مناسبت بزرگداشت مهرداد اولادی اظهار داشت: مهرداد اولادی غریبانه از نزد ما رفت. متاسفانه شاهد هستیم برخی از ورزشکاران سرخورده می‌شوند ولی باید دست‌شان را بگیریم و نباید آنها را به حال خودشان رها کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مرحوم اولادی مطالباتی از باشگاه استقلال دارد یا خیر؟ گفت: آن مرحوم طلبی از استقلال ندارد که اگر داشت برای پرداختش درنگ نمی‌کردم. مرحوم اولادی در تاریخ 22 تیر سال 93 با ما تسویه حساب کرد و امیدوارم روح او شاد باشد و برایش از درگاه خداوند طلب آمرزش می‌کنم.

عادل فردوسی‌پور شب گذشته تصمیم داشت از افشارزاده در مورد ماجرای اتفاق افتاده در میکسدزون ورزشگاه آزادی و حنیف عمران‌زاده سوال بپرسد که موفق به این کار نشد. افشارزاده در مورد این مسئله گفت: بعضی مواقع ترجیح می‌دهم در مقابل حرف‌های غیرمنطقی صحبتی انجام ندهم البته این را بگویم که من شب گذشته خواب بودم و قطعا اگر بیدار بودم روی خط می‌رفتم و پاسخ فردوسی‌پور را می‌دادم.

وی تاکید کرد: در مورد حنیف عمران‌زاده باید بگویم من به عنوان مدیر یک مجموعه باید همه چیز را زیر نظر داشته باشم. در آن مقطع عمران‌زاده باید کمی از تیم دور می‌بود و این را هم بگویم که یکسری از مسائل درون خانوادگی است و دلیلی ندارد که به بیرون منتقل شود. خیلی خوشحالم که حنیف عمران‌زاده واکنشی به تصمیم استقلال نداشت و همانطور که بارها گفتم او فرزند استقلال است. من هم به دنبال قرار دادن آدم‌ها مقابل یکدیگر نیستم.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان در میکسدزون‌های ورزشگاه‌ها بعد از پایان مسابقه صحبت نمی‌کنند، گفت: من خودم موافق چنین جریاناتی نیستم که بازیکن با خبرنگار مصاحبه نکند. به نظرم چیزی به اسم بستن تیم اصلا درست نیست ولی یادتان باشد همین هفته پیش بود که اعلام کردم تمرینات با حضور مردم و خبرنگاران برگزار شود. مگر ما در تمرینات چه کار می‌کنیم که مردم و رسانه‌ها از آن اطلاعی نداشته باشند اما اسپانسر باشگاه اعلام کرده چون هزینه می‌کنند نباید این هزینه‌ها به هدر برود.

وی در خصوص اینکه پس چرا بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم پرسپولیس با رسانه‌ها مصاحبه می‌کنند، گفت: البته من شنیده‌ام که باشگاه پرسپولیس هم به خاطر همین اتفاق و مصاحبه‌ها یک و نیم میلیارد جریمه شده‌اند ولی به خاطر همین موضوع قرار است فردا با نماینده اسپانسر باشگاه صحبت کنم و تصمیم درستی اتخاذ کنیم.

افشارزاده در خصوص جلسه امروز خود با حسن روشن نیز گفت: من هنوز چیزی را مشخص نکرده‌ام. فقط یک گروه سه نفره در قالب آقایان روشن، رضوی و کردنوری تشکیل داده‌ایم و ابتدا باید به این جمع‌بندی برسیم که چقدر برای آکادمی هزینه کنیم. بعد از مشخص شدن بودجه برنامه‌ریزی می‌کنیم و همه چیز طبق برنامه پیش خواهد رفت.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها