رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 153817

پرسپولیس رعب آورترین تیم شده / مجیدی الان باید برای استقلال مایه بگذارد / شاهکار ویسی و مردانش در لیگ ما ماندگار است

ساعت 24-آیا استقلالی‌ها قهرمانی جام‌‌حذفی را هم نمی‌خواهند؟! افشارزاده کجاست؟ مظلومی و پورحیدری چه می‌کنند؟ چرا هواداران استقلال حواسشان نیست؟ آیا می‌خواهند جام را تقدیم اصفهانی ها کنند؟

پس از هفته 29 و در آستانه تعیین قهرمان لیگ برتر نگاهی داریم به وضعیت تیم ها و تحلیلی از حواشی آنها:

1. اشتباه مهدی رحمتی به قیمت از دست رفتن قهرمانی برای استقلال آب خورد تا همه آنها که به کی روش بابت اخراج او از تیم ملی ایراد می‌گرفتند باور کنند هیچ بازیکنی از تیم بزرگتر نیست. درگیری لفظی رحمتی با قلعه‌نویی فقط از لحاظ اخلاقی (به دلیل عدم رعایت کسوت و شان مربی) اشتباه نبود، رحمتی با این کار هم تمرکز خود و تیمش را به هم زد، و هم انگیزه حریف را مضاعف کرد.

2. پرسپولیس در تبریز یکی از تیم‌های "فوتبال بلد" لیگ‌برتر را برد. گسترش فولاد همیشه برای بردن بازی می‌کند، اهل ضد فوتبال نیست. اما پرسپولیس گردن کلفت‌تر از آن بود که فراز کمالوند فکرش را می‌کرد.

3. پرسپولیسِ برانکو هیجان‌انگیز است. آنها با زدن ۴۸ گل و معدل 1.7 گل در هر بازی رعب‌آورترین تیم لیگ‌برتر هستند. با این خط حمله بسیار بعید است که آنها جمعه در تهران برابر راه‌آهن گل های لازم را کسب نکنند.

4. باید از استقلال‌خوزستان هم گفت، تیم شایسته‌ای که "می‌تواند" لسترسیتی لیگ‌برتر ایران باشد. آنها بهترین دفاع لیگ‌برتر را دارند، با کمتر از نیم گل خورده در هر بازی. چه این تیم قهرمان شود، چه قهرمان نشود شاهکار ویسی و مردانش در لیگ ما ماندگار است.

5. اما تراکتورسازی هم عجب تیمی بود. با این بازیکنان چغر اگر امروز آنها صدرنشین بودند جای تعجب که نداشت هیچ، اینک باید از رتبه چهارم آنها در جدول شوکه بود. تبریزی ها کلکسیونی از بهترین نفرات را دارند.

6. استقلال قهرمان لیگ‌برتر نمی‌شود، اما آیا استقلالی‌ها قهرمانی جام‌‌حذفی را هم نمی‌خواهند؟! این حاشیه‌ها چیست؟ افشارزاده کجاست؟ مظلومی و پورحیدری چه می‌کنند؟ چرا هواداران استقلال حواسشان نیست؟ آیا می‌خواهند جام را تقدیم اصفهانی ها کنند؟

7. فرهاد مجیدی که در میان استقلالی‌ها اعتباری دارد باید بداند که اینک وقت آن است از این اعتبار برای تیمش مایه بگذارد و اتحادی را سبب شود که نتیجه‌اش قهرمانی در جام حذفی است. همین حالا.

8. جمعه آینده قهرمان لیگ‌برتر معلوم می‌شود. در این راه دو پرسپولیسی یعنی علی‌دایی و یحیی‌گل‌محمدی نقش خاصی دارند. آیا بخت خوزستانی‌ها چنان بلند است که بر همه چیره شوند؟

9. چنین لیگی همیشه آرزویم بوده، بیش باد.

جام نیـوز ز

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها