رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 155685

انتقاد شدید مربی سابق پرسپولیس از مهدی رحمتی

ساعت 24- ناصر ابراهیمی مربی سال های نه چندان دور پرسپولیس معتقد است پرسپولیس وقتی به نفت باخت قهرمانی را از دست داد او همچنین می گوید سوشا مقصر قهرمان نشدن پرسپولیس نیست.

گفتگوی ابراهیمی را می خوانید.

پرسپولیس قهرمان نشد، حسرت این تیم برای رسیدن به جام 9 ساله شد.

حسرتی وجود ندارد، مطمئن باشید سال بعد قهرمان می شوند.

بازی های دیروز را چطور دیدید؟

فینال دیشب نبود بلکه فینال لیگ در بازی های قبلی بود، همان بازی که نفت، پرسپولیس را از دور خارج کرد یا تراکتورسازی، استقلال را شکست داد. پرسپولیس اگر جلوی نفت یک مساوی هم می گرفت کار تمام بود. استقلال هم اگر به تراکتور نمی باخت و حاشیه سازی نمی کردند می توانست قهرمان شود. روز قبل از بازی های دیروز از من پرسیدند شانس پرسپولیس چقدر است؟ گفتم 30 درصد در حالیکه شانس استقلال خوزستان 70 درصد است. پرسپولیس وقتی جلوی نفت برای برد بازی کرد همه چیز را از دست داد.

به هر حال بازی فوتبال همراه با ریسک است، شما باید برای پیروزی بازی کنید.

ابدا نباید جلوی این تیم تهاجمی بازی می کرد. خیلی بی محابا بازی کردند و دو گل هم خوردند.

ولی اگر به راه آهن 4 گل می زدند قهرمان می شدند و شکست نفت تاثیری نداشت.

مگر می شود به تیمی که در آستانه سقوط است 4 گل زد؟ اگر داور به اشتباه پنالتی نمی گرفت بازی مساوی می شد، حتی برانکو هم مصاحبه کرده و گفته بود که حق به حق دار رسید. استقلال خوزستان تیم خیلی خوبی بود، آن ها ذوب آهن را شکست دادند و دیدید که خسوس هم عملکرد خوبی داشت، استقلال خوزستان از نظر تیمی، تیم خوبی بود ولی هافبک های پرسپولیس عملکرد خوبی نداشتند، عالیشاه از راست توپ را بر می داشت و می رفت، کامیابی نیا از وسط می رود و مسلمان هم از سمت دیگر، این که نشد فوتبال، هافبک باید مهاجم را تغذیه کند.

شاید دفاع عجیب و غریب راه آهن هم در عملکرد بازیکنان پرسپولیس بی تاثیر نبود.

شک نکنید دفاع یونانی راه آهن خیلی موثر بود، آن ها چند لایه دفاع می کردند ولی پرسپولیسی ها فقط چشم شان به طارمی بود.

برخی می گویند تقصیر سوشاست که این تیم قهرمان نشد.

نمی شود همه تقصیرها را گردن یک بازیکن انداخت، مگر شکست استقلال مقابل تراکتورسازی تقصیر رحمتی بود؟در بارسلونا هم بازیکن داریم که اشتباه می کند سوشا که جای خود دارد. رحمتی هم اشتباهات زیادی کرده، نمی توان گفت تقصیر او بوده است. مهاجمان و هافبک ها هم اشتباه می کنند ولی اشتباه شان به چشم نمی آید. در بازی های زیادی نورمحمدی و بنگر هم اشتباه کرده اند، در مجموع نمی توان گفت تقصیر یک بازیکن بوده که تیم قهرمان لیگ نشده است.

نکته پایانی؟

حرف خاصی نمانده فقط به استقلال خوزستان تبریک می گویم و باید این را هم بگویم که ویسی با بازیکنان جوان موفق شد این تیم را قهرمان کند، بازیکنانی که ادعایی نداشتند نه مثل رحمتی که بازیکن سالاری در استقلال به راه انداخته و در وسط زمین با قلعه نویی درگیر می شود. استقلال خوزستان نشان داد که دوره بازیکن سالاری گذشته است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها