رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 158874

تازه ترین تصمیمات برانکو برای خروجی ها/وضعیت چهار بازیکن در ابهام

ساعت24-وضعیت 4 بازیکن پرسپولیس برای فصل آینده هنوز مشخص نشده است.

الکساندر لوبانوف،محسن بنگر،وحید حیدریه و مهرداد کفشگری چهار سرخپوشی هستند که سرنوشت آنها بستگی به جذب بازیکنان مدنظر و عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات دارد.

درباره لوبانوف از ابتدا نیز اخباری به گوش می رسید که برانکو هیچ تمایلی به ماندنش ندارد.برانکو به باشگاه اعلام کرده حتی المقدور بهتر است یک گلر خارجی دیگر به جای لوبانوف جذب شود.

حیدریه چون فصل بعد بزرگسال محسوب می شود همجون محسن زاده و فاطمی در لیست خروج قرار گرفته بود اما برانکو درباره این دفاع چپ جوان به باشگاه اعلام کرده در صورتی که دفاع چپ خوبی جذب نشد حیدریه ماندنی شود.

برانکو خواهان جذب سعید آقایی دفاع چپ تراکتور شده است.محسن بنگر اما شرایط خاصی بواسطه کسوت و کاپیتانی دارد.ماندن یا نماندن او نیز در ابهام است و بستگی به جذب مدافعی چون خلیل زاده یا عدم توافق با او دارد.

مهرداد کفشگری که روز دوشنبه جلسه ای سرپایی با طاهری داشته خواهان ماندن در تیم شده و طاهری نیز قرار است درباره او با برانکو صحبت کند.

علی کریمی که با سپاهان قراردارد انتقالش به پرسپولیس منتفی شده و گزینه دیگری که در لیست خرید برانکو در هافبک دفاعی قرار گرفته فرشید باقری از صبا است.

فرزاد حاتمی،سوشا مکانی،علی محسن زاده،علی فاطمی،رضا خالقی فر،رضا نورمحمدی مایکل اومانیا و جری بن سون نفراتی هستند که جدایی شان از تیم قطعی شده است.

کاپ

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها