رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 158942

کمدین معروف به اتهام تجاوز جنسی دادگاهی میشود

ساعت 24- دادگاه تجاوز جنسی "بیل کازبی" با تکمیل بخشی از شواهد، تا ساعاتی دیگر در پنسیلوانیا برگزار می‌شود.

به گزارشپایگاه اینترنتی ای‌جی‌سی؛ بیل کازبی، هنرپیشه، کمدین و مجری 78 ساله آمریکایی در ارتباط با پرونده اتهام تجاوز جنسی، تا ساعاتی دیگر در دادگاه ایالت پنسیلوانیا حاضر می‌شود.

در دادگاه امروز کازبی، قرار است دادستان شواهد کافی برای محکومیت این کمدین سیاه‌پوست ارائه دهد. پیش از این، قاضی اعلام کرده بود مدارک برای به جریان انداختن پرونده کازبی کافی نیست. به همین منظور رسیدگی به پرونده وی کمتر از یک سال به طول انجامید.

بر این اساس، کازبی متهم است با خوراندن دارو به آندریا کانستاند – کارمند سابق دانشگاه تمپل—در ویلای خود در حومه فیلادلفیا به وی تعرض کرده است. به گفته دادستان، کازبی سه قرص آبی‌رنگ به کانستاند خورانده و با سوء استفاده از ناخودآگاهی، به وی تعرض کرده است. این در حالی است که کازبی ادعا کرده قرص‌ها صرفاً برای کاهش استرس کانستاند بود.

کازبی در دفاع از خود مدعی شده کاستاند دوست و مربی ماساژدرمانی او بوده و هرگونه رابطه‌ای بین آن‌ها با رضایت طرفین صورت گرفته و هیچ‌گونه اجباری در میان نبوده است.

در صورت اثبات جرم تعرض، کازبی ممکن است به بیش از ده سال زندان و جریمه‌ای معادل 25 هزار دلار محکوم شود. وی هم اکنون با وثیقه یک‌میلیون دلاری آزاد است.

در حال حاضر بیش از 50 زن او را به آزار و اذیت جنسی متهم کرده‌اند که بخش عمده آن به زمان شهرت وی در دهه 1960 بازمی‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها