رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 159147

مشکل در سایت مرکز آمار ایران /اخبار ضد و نقیض از هک توسط داعش+فیلم

ساعت24-سایت مرکز آمار ایران از دسترس خارج شده و کاربران قادر به استفاده ازآن نیستند

139212061133211042205414.jpg
سایت مرکز آمار ایران از شامگاه سه شنبه چهارم خرداد ماه از دسترس خارج شده است و کاربرانی که به این سایت مراجعه می کنند نمی توانند از هیچ یک از بخش های آن استفاده کنند.

زمانیکه که از طریق جستجوگر گوگل قصد ورود به سایت مرکز آمار ایران را دارید با متنی عربی روبه رو می شوید که ترجمه آن به فارسی"هک شده از سوی داعشی ها " است.

با توجه به اسناد و تصاویر زیر دو احتمال وجود دارد؛ یکی اینکه هک سایت مرکز آمار ایران توسط گروهک تروریستی داعش صورت گرفته باشد و دیگر اینکه پای هکرهای کلاه‌سیاه ایرانی در میان باشد.

گفتنی است؛ تاکنون مسئولان مرکز آمار ایران درباره علت از دسترس خارج شدن این سایت و شبهات مربوط به هک شدن آن، توضیحی ارایه نکرده اند.



با توجه به انتشار اخباری مبنی بر اینکه سایت مرکز آمار ایران از شامگاه سه شنبه چهارم خرداد ماه از دسترس خارج شده است و کاربرانی که به این سایت مراجعه می‌کنند نمی‌توانند از هیچ یک از بخش‌های این سایت استفاده کنند یک منبع آگاه در مرکز آمار در خصوص مشکل سایت مرکز آمار گفت: مشکل سایت مرکز آمار موضوعی طبیعی است و مسئولین سایت در حال بررسی مشکلات و بر طرف کردن نواقص هستند و این مشکل اصلا مربوط به هک شدن توسط داعش و افراد دیگر نیست.

وی در ادامه افزود: این موضوع کوچک را نباید به قدری باز کنیم که موجب ایجاد شایعات در کشور شود و مردم کشور هم نباید به موضوعات و شایعات پیرامون این مشکل دامن بزنند.

این منبع آگاه خاطر نشان کرد: در حال حاضر مسئولین فنی مرکز آمار در تلاش برای عیب یابی سایت هستند و در اسرع وقت این مشکل بر طرف خواهد شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها