رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 162505

چرا پرسپولیس در نقل و انتقالات شلوغ‌‌بازی نمی‌کند؟!

ساعت 24-حدود 3 هفته می‌شود که مسئولان باشگاه پرسپولیس مشغول مذاکره با گزینه‌های موردنظر برانکو هستند اما به نتیجه‌ای نمی‌رسند.

عليرضا بيرانوند كه از نيم‌فصل ليگ پانزدهم قصد داشت پرسپوليسي شود و خودش را به در و ديوار زد تا به اين هدف برسد و جذب اين دروازه‌بان ملي‌پوش كار سختي نبود.

كاوه رضايي ديگر گزينه برانكو بود كه گفته مي‌شد پس از پايان فينال حذفي به تهران مي‌آيد و با مسئولان پرسپوليس مذاكره مي‌كند. جالب آنكه مهاجم فصل گذشته ذوب‌آهن پس از قهرماني در جام حذفي به سفر تفريحي رفت و ترجيح داد چند روز را دور از هياهوي فوتبال به استراحت بپردازد. حالا هم شنيده مي‌شود شايد كاوه رضايي با وساطت بختيار رحماني، همشهري‌اش به استقلال برود!


پرسپوليسي‌ها در حالي با شجاع خليل‌زاده مذاكره كردند كه به خوبي مي‌دانستند اين مدافع مازندراني نيم‌فصل ديگر با سپاهان اصفهان قرارداد دارد و نمي‌تواند از اين تيم جدا شود. شجاع اگر خودش هم بخواهد ديگر نمي‌تواند از تيم اصفهاني جدا شود زيرا عبدا... ويسي به تازگي اعلام كرده است: «اگر پرسپوليسي‌ها كل اصفهان را هم طلا بگيرند، باز هم خليل‌زاده را به آنها نخواهيم داد!»


وحيد اميري ديگر گزينه پرسپوليسي‌هاست كه شاگرد عليرضا منصوريان محسوب مي‌شود. به طور طبيعي اين هافبك ملي‌پوش راحت‌تر است در تيمي توپ بزند كه سرمربي‌اش از او شناخت كافي داشته باشد و همين‌طور مهدي ترابي كه مسئولان پرسپوليس باز هم سراغ او رفته‌اند اما دست‌اندركاران باشگاه سايپا مجدداً جواب منفي داده‌اند! با اين تفاسير مسئولان باشگاه پرسپوليس كماكان به آينده تيم خود خوشبين هستند. ديروز كه با يكي از اين آقايان حرف مي‌زديم، به نكته جالبي اشاره كرد و گفت: «پارسال هم ما شلوغ‌بازي نكرديم. رامين رضاييان خودش به پرسپوليس آمد. كمال كاميابي‌نيا بازيكن تاپي نبود ولي بعد از آمدن به پرسپوليس، ملي‌پوش شد. محمد انصاري به عنوان بازيكن تستي به پرسپوليس آمد و همين‌طور محسن مسلمان را هم كسي نمي‌خواست!» قضاوت در اين رابطه را به شما خوانندگان و هواداران پرسپوليس مي‌سپاريم!

جام نیـوز

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها