رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 164318

پایان انتظار برای مهدی طارمی

برگزاری بازی دوستانه با تیم ضعیف قرقیزستان حداقل این حسن را داشت که طلسم گل‌نزنی‌های مهدی طارمی شکست! آقای گل لیگ پانزدهم که طی هفته‌های اخیر برای باز کردن دروازه رقبا با مشکل مواجه شده بود، از این موقعیت استفاده کرد و توانست گل دوم ایران را برابر قرقیزستان به ثمر برساند.

اين اتفاق در حالي به وقوع پيوست كه مهدي اواخر نيمه اول دو فرصت خيلي خوب گلزني را از دست داد و ثابت كرد هنوز به اندازه كافي تمركز و تجربه ندارد. او در بازي با مقدونيه هم يكي، دو موقعيت عالي را از كف داده بود. همين مساله باعث مي‌شود با وجود شكسته شدن طلسم گلزني اين بازيكن، او همچنان در معرض انتقاد كارشناسان قرار داشته باشد.

370دقيقه كابوس‌وار

طارمي قبل از باز كردن دروازه مقدونيه، حدود 370دقيقه بود كه نتوانسته بود گل بزند. كابوس قفل ماندن دروازه‌ها براي طارمي از دقايق پاياني نيمه اول داربي تهران شروع شد. او كه دو گل اول پرسپوليس در اين مسابقه را به ثمر رسانده بود، بعد از كلي كشمكش پشت ضربه پنالتي ايستاد تا گل سوم خودش و تيمش را به ثمر برساند، اما پنالتي را از دست داد. از آن به بعد ديگر طارمي موفق به گلزني نشد كه اين ناتواني او، به نوعي قهرماني ليگ پانزدهم را از پرسپوليس گرفت. مهاجم بوشهري در مسابقات باشگاهي 90دقيقه برابر نفت تهران، 90دقيقه مقابل گسترش فولاد و 90دقيقه هم برابر راه‌آهن گل نزد. در بازي ملي با مقدونيه هم طارمي 25دقيقه بازي كرد و گل نزد تا اينكه سرانجام با گذشت 25دقيقه از زمان آغاز بازي با قرقيزستان پاي اين بازيكن به گلزني باز شد. در فاصله داربي82 تا بازي دوستانه با قرقيزستان، طارمي 53روز براي گلزني انتظار كشيد.

بانک

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها