رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 167300

(تصاویر) اوج هیجان با کایاک پرنده

ساعت ۲۴- هر ساله وسایل وایده های جدیدی در حوزه ی سرگرمی های آبی در حال ورورد است و درست که تعدادی از آنها گران قیمت بوده و به درد جیب های پر پول می خورد ولی داشتن آشنایی با آنها هم خالی از لطف نیست.

عکس
dir="RTL">تابستان دارد فرا می رسد و همه به دنبال برنامه ریزی برای خوشگذرانی در این فصل گرما و سرگرمی هستند و چه سرگرمی بهتر از سرگرمی های آبی!؟ هر ساله وسایل وایده های جدیدی در حوزه ی سرگرمی های آبی در حال ورورد است و درست که تعدادی از آنها گران قیمت بوده و به درد جیب های پر پول می خورد ولی داشتن آشنایی با آنها هم خالی از لطف نیست. البته بعضی از این وسایل ممکن است در دریای نزدیک محل زندگی شما هم باشد.

۱- جت پک آبی:

حتی اگر سوخت این وسیله آب باشد باز هم جت پک به حساب می آید. اگر فکر خرید یکی از اینها را در سر دارید که باید پول خوبی بپردازید ولی اگر می خواهید به مدت نیم ساعت بر بالای آب دریا شناور باشید با توجه به همه گیر شدن این سرگرمی در جهان یک سری به نزدیک ترین ساحل محل زندگی خود بزنید.

جت پک

۲- قایق پارویی ایستاده ی هیدروفیل:

اگر با موج سواری یا قایق های پارویی تک نفره تجربه های زیاد دارید این تخته موج سواری ورژن پیشرفته ی همان تخته موج شواری را به شما می دهد. این تخته که به یک موتور هیدروفیل مجهز شده شما را از سطح آب بالا برده و با سرعتی در حدود ۴۰ کیلومتر بر ساعت به جلو می برد.

standup-hydrofoil

۳- کایاک پرنده:

اگر حفظ تعادل بر روی یک تخته ی موج سواری با سرعت بالا برای شما سخت است ولی هنوز دوست دارید که حرکت با موتور های هیدروفیل را تجربه کنید پس باید به سراغ کایاک – هیدروفیل بیایید.با داشتن دو هیدروفیل بدنه ی این کایاک از آب فاصله می گیرد و با سرعتی حدود ۵۰ کیلومتر بر ساعت حرکت می کند.

flyak

۴- موج سواری / جت اسکی:

کسانی که این وسیله را تجربه کرده اند آن را ترکیبی بین جت اسکی، اتومبیل سواری و موج سواری خوانده اند! مطمئنا موج سواری با سرعت یک اتومبیل از آن تجربه های به شدت هیجان انگیز است.

jet-surfing

۵- قایق زیر آبی اورکا:

اگر یک نفر پایه دارید، فوبیای فضاهای تنگ ندارید و ۱۰۰۰۰۰ دلار برای خرج کردن دارید در خرید این زیردریایی شخصی شک نکنید. این زیر دریایی با سرعتی در حدود ۵۰ کیلومتر بر ساعت در زیر آب حرکت می کند و اگر از بیرون به آن نگاه کنید به نظرتان می آید که واقعا یک ماهی در حال شنا کردن است.

orca

- Hammock شناور:

اگر پول کافی ندارید ولی دست به کارهای فنی تان خوب است دست به کار شده واین تخت شناور را بسازید که هیچ چیز بهتر از دراز کشیدن و شناور بودن بر روی آب در زیر آفتاب تابستان نمی چسبد. البته این وسیله را در دریا امتحان نکنید.

floating-hammock

۷- میز شام شناور:

چه چیزی بهتر این که غذا بخورید و همزمان هم درون آب باشید، این قایق زیبا که ظرفیت ۱۰ نفر را دارد از یک باربیکیو کاملا مجهز هم سود می برد. البته برای غذا خوردن روی آن باید ۵۰۰۰ دلار بپردازید!

dining-boat

۸- حباب:

با اینکه این یک نمونه سالهاست که استفاده می شود ولی احتمالا هیچ وقت از سرگرم کنندگی اش کم نشود. با داشتن قیمت مناسب شاید یکی از بهترین های این لیست باشد.

the-blob

۹- غواصی با لوله ی هوا:

اگر از عاشقان شنا در زیر آب و غوطه ور شدن در دنیای بیکران آن زیر هستید ولی حوصله ی حمل کپسول هوا را ندارید راه حلی برای مشکلتان وجود دارد. شما می توانید به Snuba Diving بروید. به جای اینکه کپسول هوا را به خود وصل کنید می توانید به منبع اکسیژن در سطح آب وصل باشید و تا هر وقت که می خواهید بدون نگرانی تمام شدن کپسولتان در زیر آب به گشت و گذار بپردازید.

snuba

۱۰- کایت سواری روی آب:

موج سواری با قایق را دوست دارید؟ مطمئن باشید این را بیشتر دوست خواهید داشت. کنترل کامل روی حرکات خود دارید و بدست راننده ی قایق چپ نخواهید کرد.

kit surfing

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها