رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 167462

کشف و دستگیری عوامل عملیات انتحاری در تهران

ساعت24-دبیر شورای امنیت ملی از کشف عملیات تروریستی انتحاری در تهران و خنثی کردن این عملیات خبرداد.

4715358_105.jpg
style="text-align: justify;">علی شمخانی در مراسم برزگداشت شهید مصطفی چمران، با اشاره به تفکر جهادی و معنوی شهید چمران و اعتماد وی به حضور مردم در روزهای آغازین جنگ تحمیلی و استفاده از بضاعت اندک آنان در امور جنگ گفت: شاید برخی فکر کنند، چرا در این غوغای منطقه ای و جنگ های نیابتی که برای توسعه اختلاف در کشورهای اسلامی راه اندازی شده و گروه‌های تفکیری و داعش پرورش داده شده ایران نیز حضور دارد.

وی حضور مردم را پس از عنایت خداوند بسیار مهم توصیف کرد و گفت: هر تحرک مرموزی در هر کجای ایران به سرعت کشف می شود که دلیل آن حضور مردم و وجود سازمان‌های مجرب و توانمند است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی از کشف و دستگیری عوامل عملیات انتحاری طی چند روز گذشته در تهران خبر داد و گفت: در همین ایام رمضان نفرین شدگان زمین تصمیم داشتند در تهران اقداماتی انجام دهند و گزارشی مختصر منجر به کشف و دستگیری عوامل عملیات انتحاری در تهران شد.

گروه‌های تکفیری‌ها بارها قصد چنین عملیات‌هایی را داشته‌اند و پیش از این سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسو‌ل‌الله (ص) تهران بزرگ فرمانده سپاه تهران بزرگ در اردیبهشت 1391 از خنثی سازی چند عملیات انتحاری، انفجاری و ترور در نقاط حساس تهران توسط نیروهای اطلاعات سپاه در عید نوروز 1391 خبر داده بود.

خبرگزاری ابنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها