رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 169512

پرستو صالحی با روایت سرگذشت خود، آشتی کنان به راه انداخت/اعتیاد بلای خانمان سوز است اما زندگی ادامه دارد

ساعت24-آغاز قاب نوزدهم "ماه عسل" با تغییر در تیتراژ و دکور همراه بود. احسان علیخانی ضمن عرض تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین علی (ع) و قدردانی از محمد علیزاده و علیرضا آذر خواننده و ترانه سرای تیتراژ ویژه شب‌های قدر، از استقبال مخاطبین از حضور پرستو و امیر صالحی در برنامه روز قبل و طرح این روایت مهم خبر داد.

کراپ‌شده - پرستو صالحی
h2>آشتی‌کنان بعد از روایت سرگذشت پرستو صالحی

در برنامه نوزدهم ماه عسل احسان علیخانی به برنامه مورد توجه مخاطبان پرداخت که به اعتیاد تعلق داشت و یک هنرمند در آن شرکت داشت. در ابتدا بخش هایی از این برنامه و پشت صحنه برنامه قبل "ماه عسل" پخش شد. وی در ادامه بیان کرد: شجاعت پرستو صالحی و برادرش قابل تحسین است. قائل به این نیستیم که کسی از حریم خصوصی و زندگی شخصی‌اش حرفی بزند و یا اعتراف کند، چون اصلا نه این صندلی برای این کار است و نه کار پسندیده‌ای است.

شاید اعتراف کردن مختص این شب‌ها باشد و هر آنچه که بین من و خدای خودم است. اما وقتی کسی زندگی خود را به نیت بازخوانی برای کسانی که تماشایش می‌کنند و برداشت یک تجربه بازگو می‌کند، چراغی می‌شود که مسیر را روشن‌تر می‌کند؛ و آن‌قدر بعد از این روایت، اتفاقات خوب و آشتی‌کنان دیدیم که خدا را صد هزار مرتبه شکر کردیم و از این بابت طرح این سرگذشت بسیار خوب و جذاب بود. وی افزود: به همین جهت از این خانواده محترم تشکر می‌کنم و امیدوارم بهترین اتفاقات برای کسانی که نقاط عطف قصه را برداشت کردند و سعی می‌کنند در زندگی خود رعایت کنند بیافتد.

داستان یک خانواده پاشیده از اعتیاد

به گزارش ساعت 24 در برنامه قبلی ماه عسل پرستو صالحی هنرمند صاحب نام کشور شرکت داشت و بخشی از تجربه تلخی که زندگی وی را تحت تاثیر قرار داده بود اما مانع موفقیت و ادامه زندگی وی و خانوده اش ندشه بود بیان کرد. اعتیاد بلای خانمان سوزی است که نباید خانمان مارا بسوزاند.می توان بگونه ای آن را مدریریت کرد که زندگی ادامه یابد.خسارت های این زخم بر پیکر خانواده ها و جامعه قابل درمان است و با کار و تلاش می توان هرمانعی را از سر راه برداشت.

در روایت زندگی و اعتیاد یک پدر و درگیری ها و مشکلات فرزندان این خانواده همه کسانی که تجربه مشابهی دارند تجربه های یکسانی دارند اما تصمیم های متفاوتی در این مسیر می توان گرفت که حاصل جمع این تصمیم ها پیامد هایی دارد که اشتراک این حوادث و مبادله افکار و داستان های واقعی که از روی صداقت و دوستی بیان شود در رسیدن ما انسان ها به موفقیت می تواند موثر باشد و جامعه را از بحران ها بی گزند بگذراند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها