رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 182392

واکنش برانکو به انتقاد از بازیکنان اوکراینی

ساعت 24- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید از کادر بازیکنانش راضی است.

برانکو ایوانکوویچ درباره عملکرد باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات اظهار کرد: همانطور که بارها گفته‌ام من و کادر فنی‌ام از بازیکنان راضی هستیم. بازیکنانی جذب کردیم که از نظر شخصیتی بسیار خوب هستند. در حال حاضر ترکیبی از بازیکنان باتجربه، جوان و آینده‌دار در اختیار داریم که در واقع آینده تیم را تضمین می‌کنند.

او ادامه داد: در دو بازی قبل هم مشخص بود که در مسیر خوبی قرار گرفته‌ایم. طبیعتاً ما هم مثل سایر تیم‌های دنیا تازه تیم را بسته‌ایم و در شروع کار هستیم. مهدی طارمی هم که برگشته و حسین ماهینی که در اردوی اوکراین کنار ما نبود هم خودش را به تیم رسانده و بعد از بازگشت از اردوی اوکراین هم دو بازیکن اوکراینی به ما اضافه شدند که سابقه درخشانی دارند.

وی درباره روند جذب این دو بازیکن اوکراینی هم گفت: قبل از هر چیز باید بگویم درباره تمام بازیکنانی که جذب شدند حرف آخر را من زدم. اینها بازیکنانی هستند که به خوبی آنها را می‌شناسم اما بین اینها بازیکنانی هستند که شاید آشنایی چندانی با آنها نداشتم و با تصمیم جمعی ما این بازیکنان به تیم اضافه شدند. مثل ابوالفضل درویش‌وند که عضو تیم ملی جوانان است و یا مثل احسان الوان‌زاده و یا صادق محرمی که سابقه بازی در لیگ برتر را هم دارد. البته محمد آقایی از همین دست بازیکنان است. من از این نفرات انتظار دارم خیلی زود تلاش کنند و خودشان را به نفرات اصلی تحمیل کنند. ربیع‌خواه هم به جمع ما اضافه شده که بازیکن باتجربه‌ای است. من شخصاً ربیع‌خواه را نمی‌شناسم اما اطلاعاتی در موردش به دست آوردم و او را جذب کردیم. بهترین نمونه برای بیان کیفیت این بازیکن این است که ربیع‌خواه در دو بازی گذشته بازیکن فیکس ما بوده است. در مورد داستان انصاری و آرام‌طبع هم فکر نمی‌کنم حرفی برای گفتن باشد. آنها بازیکنان شناخته‌شده‌ای هستند.

برانکو اضافه کرد: ما آنتونیو گولچ را جذب کردیم که در تیم سیدنی بازی می‌کرد و در این اواخر هم در تیم قهرمان مولداوی حضور داشت البته این بازیکن پاسپورت استرالیایی دارد. درباره دو بازیکن اوکراینی باید بگویم نمی‌دانم چرا اطراف آنها اینقدر صحبت و شایعه مطرح شد. ما در اوکراین بودیم که اتفاقی رخ داد و از آن استفاده کردیم به خاطر بحرانی که بین روسیه و اوکراین وجود داشت خیلی از باشگاه‌های اوکراینی بدون اسپانسر ماندند و ما از این فرصت استفاده کردیم و با توجه به موقعیت بدی که تیم متالیست اوکراین داشت این دو بازیکن را جذب کردیم. متالیست باشگاهی بود که همیشه بین چهار و یا پنج تیم برتر تیم اوکراین بود. می‌دانیم در لیگ اوکراین شاختاردونتسک و دیناموکیف همیشه در لیگ قهرمانان حضور دارند و شاختاردونتسک یک بار قهرمان لیگ اروپا شده و تیم بسیار خوبی دارد. این دو بازیکن اوکراینی که به ما پیوسته‌اند سه سال در تیم شاختار بازی می‌کردند آن هم در زمانی که شاختار بهترین دوران خود را می‌گذراند.

برانکو تصریح کرد: با توجه به اینکه آقای سرنا و ادواردو دو بازیکن سابق من در آن باشگاه بازی می‌کردند، از آنها اطلاعات خوبی را درباره این دو بازیکن اوکراینی گرفتم و آنها هم نظر مثبتی درباره این بازیکنان دادند. طبیعتاً این بازیکنان نیازمند زمان هستند زیرا فقط پنج روز قبل از شروع لیگ به جمع ما اضافه شدند. آنها نیازمند زمان هستند تا خودشان را با تیم هماهنگ کنند.

او در پاسخ به این سوال که تا به حال در تیمی دیده بودید که درباره جذب دو بازیکن انقدر حاشیه و شایعه ایجاد شود، گفت: این صحبت‌ها ایده‌های عجیب و غریب است که مطرح می‌شود چون من خواستم این دو بازیکن اوکراینی جذب شوند. طبیعتاً وقتی به تهران بازگشتیم آقای دکتر طاهری و ترکاشوند به درخواست من ادامه کار جذب این بازیکنان را انجام دادند. آقای طاهری به عنوان مدیرعامل باشگاه کار جذب بازیکنان را انجام داد. به غیر از آقای طاهری که مدیرعامل باشگاه هستند چه کسی می‌تواند این کار را اجرایی کند. من فکر می‌کنم با حداقل قیمت کار خوبی انجام شده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره رویارویی تیمش با تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: طبیعتاً تیم‌ها وقتی لیگ را آغاز می‌کنند در ابتدای کار آمادگی لازم را ندارند. باید بگویم از دو بازی گذشته‌مان بسیار راضی هستم و حتی می‌توانم بگویم بالاتر از انتظارات خودم ظاهر شدیم زیرا برای هر تیمی چند هفته زمان لازم است که به هماهنگی لازم برسد. فقط با بدشانسی ورزشی روبه‌رو شدیم و یا شاید عدم تمرکز داور در بازی مقابل فولاد باعث شد این سه امتیاز را نگیریم. ما الان با خوش‌بینی تمام به تبریز سفر می‌کنیم و با گسترشی بازی داریم که سال قبل واقعاً پدیده بود. تیمی که سال گذشته بسیار خوب کار و امسال هم تیم بهتری شده است. آنها دخسوس و چند بازیکن دیگر را جذب کردند که تیم‌شان را تقویت کردند. طبعاً فردا یک بازی بسیار سخت در انتظار ماست اما هدف ما کاملا مشخص است و آن این است که هر بازی را برای برد وارد زمین شویم و خودمان را به عنوان گزینه قهرمانی تحمیل کنیم.

او در پایان در پاسخ به این سوال که حضور تعداد زیادی بازیکن باکیفیت در تیم‌تان کار را سخت نمی‌کند؟ گفت: این‌ها نگرانی‌های شیرین یک مربی هستند. قطعا یک باشگاه در حد و اندازه پرسپولیس باید نیمکت باکیفیتی داشته باشد و بازیکنانی که به عنوان یار تعویضی وارد زمین می‌شوند باید یک تغییر مثبت در بازی ایجاد کنند. امسال هم حدود 50 بازی رسمی در پیش داریم و همه فرصت بازی خواهند داشت.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها