رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 187035

عکس/ اعتراض رسانه های معتبر دنیا به ناداوری علیه بهداد سلیمی

چند سایت و نشریه معتبر دنیا اعتقاد دارند داورها رفتار خوبی با بهداد سلیمی نداشتند.

div class="DetailsText col-lg-12 col-md-12 col-sm-12 col-xs-12" style="box-sizing: border-box; position: relative; min-height: 1px; padding-right: 5px; padding-left: 5px; float: left; width: 543px; color: rgb(51, 51, 51); font-family: Tahoma; font-size: 11px; font-style: normal; font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; font-weight: normal; letter-spacing: normal; line-height: normal; orphans: 2; text-align: justify; text-indent: 0px; text-transform: none; white-space: normal; widows: 2; word-spacing: 0px; -webkit-text-stroke-width: 0px; background-color: rgb(255, 255, 255);">

بهداد سلیمی معتقد است دو داور مسابقات که با علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری مشکل دارند، حق او را خوردند. این وزنه بردار پس از آنکه قهرمانی را از دست داد، با گریه های خود به داوران اعتراض کرد.

حالا چند سایت و نشریه معتبر دنیا هم تصاویری را به نشانه اعتراض به عملکرد داوران منتشر کردند.گاردین، یاهو، دیلی میل و واول جزو رسانه هایی هستند که این تصاویر را منتشر کردند و به حذف ناعادلانه بهداد سلیمی پرداختند.

* المپین: سلیمی قهرمانی را به تالاکادزه تبریک گفت

سایت المپین برزیل در گزارشی نوشت داوران در بازبینی حرکت دوم سلیمی به هنگام بلند وزنه، تغییر رای دادند و همین باعث شد هرکول ایرانی از کسب نتیجه فاصله بگیرد.

این رسانه همچنین از روحیه بالای وزنه بردار سنگین وزن کشورمان نوشت که با وجود برخورد بحث‌انگیز با وی، در پایان به تالاکادزه که قهرمان این وزن شد،‌تبریک قهرمانی داد.

* هرالد استرالیا: تغییر رای سلیمی، خشم تماشاگران را برانگیخت

روزنامه هرالد استرالیا در گزارشی به آنچه شب گذشته در سالن وزنه‌برداری مسابقات ریو 2016 رخ پرداخت.

این نشریه نوشت مسابقات شب گذشته به خاطر حضور قهرمانان سنگین‌وزن جهان، از جمله سلیمی، هرکول ایران، از جمله معدود مسابقات انجام گرفته در خلال مسابقات ریو،‌ بوده که افت و خیز بسیار زیادی داشت.

این نشریه عنوان کرد آنچه حین مسابقات شب گذشته رخ دا، شکسته شدن رکورد جهانی، خشم هواداران و فراخوانده شدن نیروهای امنیتی بوده است.

این نشریه از قول گزارشگر خود عنوان کرد از زمانی که هیات ژوری، رای خود را تغییر دادند، باعث خشم همه تماشاگران شدند بطوریکه وزنه‌برداران در ادامه در فضای پر سرو صدا و فریادهای اعتراض رقابت کردند.

* سایت روسی: افتضاحی دیگر برای داوران!

سایت ورزش روسیه به این حق خوری واکنش نشان داد و سخنان بعد از مسابقه سجاد انوشیراونی مربی تیم‌ملی وزنه برداری کشورمان را پوشش داد و تیتر خبر خود را با توطئه علیه ایران عنوان کرده است.

این سایت ورزشی مشهور روسیه این اقدام داور را اشتباه داوری محض و با عنوان افتضاح دیگری برای داوران در رقابت‌های المپیک ریو عنوان کرد.

جام نیوز

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها