رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 191812

طلاق مشاور هیلاری کلینتون از همسرش بخاطر فساد اخلاقی

ساعت24-به نظر می‌رسید دموکرات‌ها هفته‌های پایانی تابستان را در سکوت و به دور از حاشیه سپری می‌کنند و فعالیت کمپین تبلیغاتی "هیلاری کلینتون،" نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، به درستی در حال پیگیری است؛ اما ناگهان تصمیم "هما عابدین،" مشاور و دست راست کلینتون، برای جدایی از همسرش مانند زلزله‌ای مهیب کمپین دموکرات‌ها را لرزاند.

5079586_516.jpg
style="text-align:justify">مشاور هیلاری کلینتون در آستانه جدایی از همسرش به دلیل فساد اخلاقی قرار دارد و توجه منتقدان را به سمت کمپین تبلیغاتی دموکرات‌ها معطوف کرده است.

به گزارش لس آنجلس تایمز؛ هما عابدین سخت مشغول فعالیت در کمپین تبلیغاتی کلینتون و جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای وی بود که نیویورک پست پیام‌های رد و بدل شده میان "آنتونی وینر،" همسر وی، را با زنی غریبه منتشر کرد. این مدارک به سال 2013 مربوط می‌شد که ماجرای ارتباط پنهانی همسر هما عابدین با زنی دیگر فعالیت وی را در کمپین شهرداری‌ها مختل کرده بود.

در افشاگری نیویورک پست عکسی نیز از همسر هما عابدین در کنار پسر 4 ساله اش منتشر شده است. ارتباط پنهانی "آنتونی وینر" با زنی دیگر، زندگی زناشویی او را با هما عابدین در معرض خطر قرار داده است زیرا مشاور هیلاری کلینتون اعلام کرد قصد جدایی از همسرش را دارد. آنتونی وینر نیز به دلیل نزدیکی با خانواده کلینتون به بسیاری از مدارک و اسناد دموکرات2ها دسترسی داشت و ممکن است با طرد شدن از سوی هما عابدین به فکر سوء‌استفاده از آنها باشد.

هما عابدین از سوی جمهوری‌خواهان به جاسوسی برای عربستان متهم شده است و در ماجرای استفاده کلینتون از سرور شخصی برای ارسال ایمیل‌های وزارت خارجه نیز در معرض انتقاد است. ماجرای طلاق وی از همسرش می‌تواند بهانه جدیدی به دست رقبای کلینتون بدهد تا وی را فاقد صلاحت لازم برای احراز پست ریاست جمهوری آمریکا بداند.

این نگرانی بوجود آمده است که تصمیمات هما عابدین بر فعالیت‌های کمپین تبلیغاتی کلینتون تاثیر منفی بگذارد. رای‌دهندگان در چند ماه اخیر، اخبار متعددی از وجود مشکل در کمپین انتخاباتی کلینتون شنیده‌اند. هیلاری کلینتون نیز مشکل مشابهی با همسرش داشت. بیل کلینتون در زمان ریاست جمهوری آمریکا رابطه‌ای غیرمشروع با "مونیکا لوینسکی،" کارآموز کاخ سفید، برقرار کرده بود.

"دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در واکنش به خبر متارکه هما عابدین گفت: هما تصمیم عاقلانه‌ای گرفت. من آنتونی وینر را خیلی خوب می‌شناسم و اطمینان دارم هما عابدین بدون او فرد موفق‌تری است.

سپس ترامپ موضوع متارکه زوجین را یک مسئله مرتبط با "امنیت ملی" دانست و از آن به سود تبلیغات انتخاباتی خود بهره برد. ترامپ گفت: من فقط نگران کشوری هستم که در آن هیلاری کلینتون اجازه می‌دهد افرادی مانند آنتونی وینر به اطلاعات طبقه‌بندی شده مهمی دسترسی داشته باشند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها