رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 202292

شایعات درباره اهدای عضو غیرواقعی است/جزییات سقوط عضو تیم ملی دوچرخه سواری

ساعت24-روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری جزییات به کما رفتن یکی از اعضای تیم ملی دوچرخه سواری را اعلام کرد.

ساعاتی پیش خبر مصدومیت جدی و به کما رفتن رضا نیک پناه به عنوان یکی از ملی پوشان این رشته منتشر شد. در این باره گفته شده اعضای بدن این دوچرخه سوار اهدا خواهد شد اما فدراسیون دوچرخه سواری چنین موضوعی را رد کرد.


روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری در توضیح اتفاق رخ داده اعلام کرد: نیک پناه از اعضای ملی دوچرخه سواری است و دوچرخه سوار ملی پوش نیست؛ بلکه از دستیاران مربی و مکانیسین های زحمتکش تیم ملی است. او همراه ملی پوشان در کوه های آذربایجان غربی و ارتفاعات عینالی مشغول به تمرین بودند که در ارتفاع 2000 متری به دلیل شیب تند و سرعت زیاد دچار سقوط شد. متاسفانه سر این مربی پس از سقوط در میانه راه چندین بار با سنگ های ریز و درشت برخورد کرد که همین مساله باعث ضربه مغزی و به کما رفتن او شد.


در ادامه توضیح روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری آمده است: پزشکان ضریب هوشی او را 3 تا 7 تخمین زدند و گفته می شود تا اعلام وضعیت دقیق و احتمال بازگشت مغزی او یک هفته تا 10 روز زمان نیاز است. این در حالی است درباره اهدای عضو او هنوز اظهارنظری نشده و شایعات مطرح شده غیر واقعی است. پزشکان از مردم خواسته اند برای بهبود وضعیت این دوچرخه سوار دعا شود.


فدراسیون دوچرخه سوار توضیح داده که نیک پناه از اعضای تیم ملی نبوده و یکی از علاقه مندان به این رشته و از دستیاران زحمتکش تیم ملی است.

برای دیدن اخبار ورزشی ساعت 24 روی ، خبر ورزشی کلیک کنید.

ورزش سه

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها