رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 204048

آخرین جزئیات از برخورد خودرو 206 با عزاداران حسینی/ ۱۶ نفر مصدوم شدند

ساعت 24-رئیس اورژانس مازندران از برخورد سواری206 با عزاداران حسینی در قائمشهر خبر داد و گفت: 16 نفر در این حادثه مصدوم شدند.

حوادث
۰فرهاد مصدری در ارتباط با برخورد خودرو 206 با عزاداران حسینی در قائمشهر اظهار داشت: ساعت 22 و 53 دقیقه شب گذشته بر اثر انحراف خودرو 206 و برخورد آن با دسته عزاداران حسینی در روستای دیزآباد از توابع شهرستان قائمشهر، 16 نفر مصدوم شدند که بلافاصله 4 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی در خصوص وضعیت مصدومان این حادثه نیز خاطرنشان کرد: یک نفر از مصدومان به علت آسیب به سر در بیمارستان بوعلی ساری، یک نفر دیگر از مصدومان در بخش ICU بیمارستان ولیعصر و 13 نفر در بخش جراحی بیمارستان رازی قائمشهر بستری هستند و یک نفر از مصدومان هم ترخیص شده است.

رئیس اورژانس مازندران همچنین با اشاره به حادثه مشابه دیگری در منطقه زیرآب سوادکوه افزود: این حادثه سه شب پیش و به علت برخورد خودروی عبوری با مردم این منطقه رخ داد و منجر به مصدومیت تعدادی از مردم شد که اکثر آنها به صورت سرپایی درمان شدند اما خواست مردم این منطقه بهسازی جاده عبوری و کاهش سوانح است که به همین دلیل اعتراض خود را با بستن جاده نشان داده بودند.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها