رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 204971

عبدالملک الحوثی:هدف عربستان اشغال تمام خاک یمن است

ساعت24-رهبر انصارالله یمن تاکید کرد که دشمن نه تنها قصد توقف تجاوز را ندارد بلکه می‌خواهد تمام اراضی یمن را اشغال کند.

1436594015631_resizeimagehandler-th3.jpg
style="text-align: justify;">به گزارش سایت شبکه خبری المیادین، عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی خود در راهپیمایی گسترده ای که به مناسبت روز عاشورا برگزار شد عنوان داشت: دشمن امروز تلاش می کند تا حوادث را وارونه جلوه دهد و هیچ قصد و نیتی برای توقف تجاوز علیه یمن ندارد بلکه قصد دارد تمام کشور ما را اشغال کند و نمی‌توان به سازمان ملل دل خوش کرد.

وی در ادامه افزود: تنها گزینه موجود در برابر تمام آزادگان و افراد شریف این است که با دشمنان رویارویی کنند و برای پاسخگویی به تجاوز به صورت جدی وارد عمل شوند. اقدامات محدود به نفع دشمن است و باعث می‌شود تا تجاوز علیه یمن ادامه یابد.

عبدالملک الحوثی عنوان داشت: نمی‌توان در برابر کسی که فجیع‌ترین جنایات را علیه یمن انجام داده، سر تسلیم فرود آورد و خضوع کرد. ملت یمن با طغیان عربستان تحت نظارت دولت آمریکا مواجه است.

وی در ادامه افزود: نظام عربستان زیرنظر آمریکا برای گسترش ظلم و تاریکی در امت ما تلاش می‌کند. آمریکا دست به کشتار و ارتکاب فجیع‌ترین جنایت‌ها می‌زند و بعد خود را به گونه‌ای نشان می‌دهد که گویی یک نجات‌دهنده است.

الحوثی عنوان داشت: آمریکا به کسانی که در مقابل آن خضوع می‌کنند و روش‌های آن را می‌پذیرند به عنوان حیوانات و عده‌ای احمق نگاه می‌کند. جنایتی که در صنعا صورت پذیرفت باید اقدامات فوری را به دنبال داشته باشد در غیر این صورت تجاوز و ارتکاب چنین جنایات‌هایی ادامه می‌یابد.آنچه که امروز نظام عربستان در چارچوب سیاستهای امریکا از ما می خواهد همان چیزی است که یزید در آن زمان می خواست یعنی خواری و بردگی اما ما هرگز دست از ارزشهای خود بر نمی داریم.

عبدالملک الحوثی در پایان از حزب‌الله و دبیرکل آن سیدحسن نصرالله به دلیل مواضع برادرانه و انسانی‌اش قدردانی کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها