رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 205252

میگوئل: کیروش برای استفاده نکردن از بازیکنان ما دلایل خودش را دارد

ساعت24-مربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: به عنوان عضوی از تراکتورسازی دوست دارم بازیکنان‌مان در تیم ملی به میدان بروند اما حتما سرمربی تیم ملی فوتبال دلایل خودش را دارد که از آنها استفاده نمی‌کند.

میگوئل تکسیرا در نشست خبری قبل از دیدار مقابل سایپا در هفته هشتم لیگ برتر گفت: بازی خوبی مقابل حریف قدرتمند در پیش داریم. دو مربی خوب ایرانی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و این نشان می‌دهد که لیگ سختی در پیش است. امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم و بازی عادلانه‌ای را مشاهده کنیم. امیدواریم هر تیمی که بهتر باشد برنده شود و فکر می‌کنم تراکتور بهتر است و برنده خواهد شد (باخنده).

وی در مورد تعطیلات لیگ برتر خاطرنشان کرد: هیچ وقت تعطیلات برای تیمی خوب نخواهد بود. این شرایط برای تیم‌هایی که خوب نتیجه می‌گیرند بدتر است. این مسئله در کار ما خلل ایجاد می‌کند. چاره‌ای نداریم و به خاطر مشکلات موجود باید با این مسئله کنار بیاییم. نکته مثبت این مسئله نتایج خوب تیم ملی است که خوشبختانه آنها نتیجه گرفتند.

مربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که از تراکتورسازی سه بازیکن دعوت می‌شود ولی هیچ وقت از آنها استفاده نمی‌شود و آیا این مسئله روی کیفیت بازیکنان تاثیر منفی نمی‌گذارد، گفت: در مورد تیم ملی نمی‌توانم صحبت کنم چراکه مربی این تیم کارلوس کی‌روش است. چون عضوی از باشگاه تراکتورسازی هستم دوست داشتم از بازیکنان ما هم در تیم ملی استفاده شود اگر کی‌روش از بازیکنان استفاده نمی‌کند این نظر مربی تیم ملی است.

به گزارش خبرگزاری فارس، یکی از خبرنگاران از میگوئل در مورد ذهنیت منفی که هواداران تراکتورسازی روی علیرضا فغانی به خاطر قضاوت در مسابقه پایانی لیگ چهاردهم دارند پرسید که آیا انتخاب این داور برای بازی فردا مناسب است یا خیر؟ که مدیر رسانه‌ای تراکتورسازی در این لحظه اعلام کرد با توجه به اینکه این سوال فنی نیست او پاسخش را مطرح می‌کند.

سیامک قلیچ‌خانی در مورد این مسئله عنوان کرد: هواداران تراکتورسازی هیچ ذهنیت منفی نسبت به فغانی ندارند. فغانی از داوران خوب فوتبال ایران است. می‌توانم برای شما مثالی بزنم. همه روی داور بازی ایران و عراق ذهنیت داشتند اما او پس از یک سال بازی ایران و ازبکستان را بدون مشکل قضاوت کرد. ما از هر داوری انتظار قضاوت منصفانه را داریم و می‌دانیم که فغانی یک برند در داوری ایران است و نگرانی از این بابت نخواهیم داشت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها