رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 206429

وزیر اطلاعات: عزت و آزادیخواهی ایران سبب حسودی دشمنان شده است

ساعت24- وزیر اطلاعات گفت: عزت و آزادی‌خواهی ایران سبب حسودی دشمنان شده است.

علوی.jpg
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی شامگاه دوشنبه در جمع مردم بیرجند در مسجد امام حسین (ع)، اظهار داشت: امنیتی که امروز نظام جمهوری اسلامی ایران از آن برخوردار است از اهداف انبیا و اولیای الهی بوده است.

وی گفت: باید مسلمانان در جمهوری اسلامی ایران از امنیت لازم و کامل برخوردار باشند چرا که این امنیت حق مسلمانان است.

وزیر اطلاعات افزود: نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی مانند سپاه، وزارت اطلاعات، ارتش، بسیج، دستگاه قضایی، استانداری و فرمانداری انگشتان یک دست هستند که از یک سو کار کشور را انجام می‌دهند و از سوی دیگر به صورت مشت درمی‌آیند و بر پیکره دشمنان می‌کوبند.

علوی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران برگرفته از احکام اسلامی است که برقراری امنیت را از رسالت‌های خود می‌داند، تصریح کرد: عزت و آزادی‌خواهی ایران سبب شده دشمنان به این کشور حسادت ورزند.

وی ادامه داد: دشمنان ما تمام تلاش خود را برای خلل در امنیت جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته‌اند اما امروز با کمک خداوند و سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای نظامی و انتظامی تمام توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شده است.

وزیر اطلاعات برقراری امنیت را کاری حسینی نامید و خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته تیم‌های تروریستی بسیاری با انواع و امکانات و روش‌های مختلف تروریستی که می‌توانست خسارت‌های بسیاری را برای نظام به وجود بیاورد توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف و خنثی شده است.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها