رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 206436

روایت داعش از نخستین روز عملیات موصل

ساعت24-داعش درگیری‎ بین داعش و نیروهای عراقی و الحشد الشعبی و پیشمرگه در اولین روز عملیات آزادسازی موصل را «شدید» توصیف کرد.

داعش.jpg
گروه تروریستی تکفیری داعش اعلام کرد که در نخستین روز عملیات آزادسازی موصل، درگیری شدیدی بین عناصر داعش از یک سو و نیروهای عراقی، پیشمرگه و الحشد الشعبی از سوی دیگر صورت گرفته است.

یک منبع وابسته به داعش اعلام کرد که امروز درگیری های شدیدی بین داعش و نیروهای عراقی و الحشد الشعبی و پیشمرگه در شرق و جنوب موصل رخ داد.

داعش اعلام کرد که عناصر آن امروز 12 «عملیات استشهادی» علیه نیروهای عراقی انجام دادند و پیشمرگه نیز عملیاتی را در محور الخازر در روستای «باصخره»، «بزکرتان»، «شاقولی»، «تارجلا» و «شیخ امیر» و با کمک نیروهای عراقی در محور الکویر در روستاهای «ابراهیم الخلیل»، «کانی»، «العباس» و «العداله» انجام داده است.

منبع داعشی گفته که اما نیروهای عراقی در ادامه درگیری‎ها متحمل خسارت مالی و جانی شدند؛ به گونه ای که مجبور به عقب نشینی شدند و به همین دلیل تنها موفق شدند بر سه روستای «العداله»، «ابراهیم الخلیل» و «بزکرتان» در جنوب شرقی موصل مسلط شوند، اما تلاش های نیروهای عراقی در محور جنوبی موفقیت آمیز نبوده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها