رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 206690

(تصاویر) عکس هایی که لحظاتی قبل از مرگ گرفته شده اند

ساعت ۲۴ - عکس پدیده ی عجیبی است، همه چیز را بدون تغییر تا ابدیت نگه می دارد، اگر در عکس گریه کنید تا ابد در آن عکس گریه می کنید، اگر در عکس بخندید هم تا ابد در آن عکس می خندید هیچ فرقی هم نمی کند که شاید بعد از آن خنده ابدی دیگر در این دنیا نباشید...

عکس اصلی
dir="RTL">

رابرت باد دوایر سیاست مدار آمریکایی در دادگاهی که او را متهم به فساد کرده بودند خودکشی کرد، میلیون ها نفر صحنه ی خودکشی او را دیدند.

گری اسلاک و مادرش از خود عکس سلفی می گیرند، آنها مسافر پرواز MH17 بودند، پروازی که در مرز اوکراین و روسیه سقوط کرد، گزارش های اولیه از حمله ی موشکی حکایت می کردند.

ویلیام سندرز معلمی در دبیرستان کلمبیا بود. او در این عکس به دانش آموزان هشدار می دهد که که در مدرسه تیراندازی شده، لحظاتی بعد از این عکس این معلم به ضرب گلوله کشته می شود.

پاول کاشین در حال زدن یک پشتک بر لبه ی ساختمانی ۱۶ طبقه بود که بعد از فرود تعادل خود را ازدست می دهد و سقوط می کند.

کنکورد ۴۵۹۰ بعد از تیک آف یکی از موتورهایش آتش می گیرد و به هتلی در نزدیکی فرودگاه برخورد می کند. چیزی در حدود 130 نفر کشته می شوند.

دختری در حال گرفتن سلفی است که مرد در بک گراند با تفنگ در دستش او را به قتل می رساند.

مارک دیوید چپمن می آید تا از اسطوره ی زندگی اش امضا بگیرد، چند ساعت بعد خود چپمن جان لنون را به قتل می رساند.

یک ماجراجو به نام دارش پتل این خرس را می بیند و از او عکس می گیرد، چند روز بعد جنگلبانان جسد تکه تکه شده ی او را پیدا می کنند و این عکس را از موبایل او استخراج می کنند.

اعضای شاتل چلنجر در حال سوار شدن به شاتل برای اعزام به فضا، این شاتل چندین متر بعد از پرتاپ در مقابل چشم هزاران نفر در هوا منفجر شد.

موریا اسمیت این مرد را از آوار حادثه ی ۱۱ سپتامبر نجات می دهد و ۱۰دقیقه بعد برای به کمک به افراد بیشتری به محل حادثه بر می گردد، او همانجا در زیر آوار کشته می شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها