رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 217137

شروع عقب نشینی های ترامپ

ساعت24-رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا در حالی که پیشتر گفته بود که از توافق تغییرات اقلیمی پاریس خارج خواهد شد، با تغییر مواضعش اعلام کرده که در این باره بررسی بیشتری خواهد کرد.

ترامپ
style="text-align:justify">به گزارش رویترز، دونالد ترامپ، در گفت و گو با روزنامه نیویورک تایمز گفت که فکر می‌کند «برخی ارتباطات» میان فعالیت‌های بشری و گرم شدن زمین وجود دارد. این در حالی است که ترامپ پیشتر گفته بود تغییرات آب و هوایی شایعه‌ای بیش نیست.

منبعی در تیم انتقال دونالد ترامپ پیشتر گفته بود که میلیاردر نیویورکی در جست‌وجوی راهی است تا از توافق پاریس خارج شود. اما وقتی روزنامه نیویورک تایمز از ترامپ پرسید که چگونه می‌خواهد از این توافق خارج شود، وی گفت: «من با دقت به این موضوع می‌نگرم. من با ذهنی باز نسبت به آن برخورد خواهم کرد.»

توافق پاریس از سوی 200 کشور مورد امضا قرار گرفته و هدف اساسی آن کاهش سطح دمای زمین است.

ترامپ همچنین در پاسخ به این سوال که پیشتر گفته بود اگر رئیس‌جمهوری شود، هیلاری کلینتون را تحت تعقیب قرار خواهد دارد گفت: «من واقعا نمی‌خواهم این کار را کنم. او خودش به مشکلات زیادی دچار شد.»

با وجود این وقتی از ترامپ پرسیده شد که اگر قرار باشد تحقیقاتی در خصوص بنیاد خیریه کلینتون یا استفاده از ایمیل‌های شخصی برای انجام امور دولتی انجام شود، آیا دستور خواهد داد که این موضوع کنار گذاشته شود، گفت: «نه»

انا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها