رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 218054

خط و نشان برانکو برای مهدی طارمی

ساعت 24- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «مهدی طارمی» در دو مسابقه اخیر حداقل 10 فرصت صد درصدی گل زنی را از دست داده است و این مساله شاید باعث نیمکت نشینی او شود.

‌«برانکو ایوانکوویچ» که از تساوی تیمش برابر تیم پیکان ناراحت به نظر می رسید، ‌افزود:‌ به دلیل اینکه بازیکنانم مقابل تیم چهارم جدول انگیزه خوبی داشتند به آنان تبریک می‌گویم.در این دیدار، دو موقعیت صد درصد داشتیم ولی متأسفانه باز هم در زدن ضربات آخر فرصت ها را از دست دادیم.


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد ضعیف مهدی طارمی در این دیدار، اظهار داشت: طارمی دیگر خیلی موقعیت از دست می‌دهد و اگر قرار باشد به همین شکل موقعیت‌ها از بین برود، دچار مشکل می‌شویم.


برانکو اضافه کرد: پرسپولیس خوب بازی کرد ولی همانطور که پیش از بازی گفتم این چهارمین شروع دوباره لیگ است که هر شروعی مشکلات خاص خودش را دارد.


وی درباره این دیدار نیز گفت: نیم ساعت‌ آخر این دیدار را با یک بازیکن کمتر بازی کردیم، اما به رغم کمی نفرات دو موقعیت صد درصد هم داشتیم ولی متأسفانه باز هم در زدن ضربات نهایی این فرصت ها از ما گرفته شد.


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: تنها نکته مثبت این بازی خلق 4 موقعیت گلزنی بود و باید راضی باشیم. طبیعی است که پرسپولیس دوست دارد همیشه ببرد اما رقبا هم دخیل هستند و نمی‌شود فقط تیم پرسپولیس برنده باشد.


برانکو درخصوص مشکلات داوری علیه تیم پرسپولیس نیز،‌ عنوان کرد: اشتباهات داوری همیشه وجود دارد اما معتقدم این اشتباهات عمدی نیست و باید به جای این به فکر گلزنی باشیم و از فرصت ها بهتر استفاده کنیم.


وی در پاسخ به این سئوال که به نظر می رسد جایگاه بازی طارمی در تیم ملی و پرسپولیس دلیل افت این بازیکن باشد، ‌تصریح کرد: نباید این گونه باشد در تیم ملی اصلا برای طارمی شانس گلزنی ایجاد نمی‌شود، اما در پرسپولیس و در 2 بازی اخیر این تیم این بازیکن حداقل 10 فرصت صددرصد را از دست داده است و این مساله شاید باعث شود او روی نیمکت بنشیند.


وی در خصوص اینکه تراکتورسازی صدر جدول را از پرسپولیس گرفت، گفت: انتظار نداشته باشید بعد از 11 هفته با 15امتیاز اختلاف بالاتر از تراکتور در صدر جدول باشیم. لیگ طولانی است و نتایجش نامعلوم. تراکتورسازی تقویت شده و استقلال و نفت هم همین‌طور. پیکان هم بالانشین است، سپاهان هم قطعاً بالا می‌آید. هر اتفاقی می‌تواند رخ دهد. همین الان تیم‌های پایین جدولی در بالای جدول هستند، مثل نفت آبادان که عالی کار کرده، به خاطر این است که می‌گویم کار بسیار دشوار است.


دیدار دو تیم پرسپولیس و پیکان تهران روز پنج شنبه در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر باتساوی بدون گل به پایان رسید.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها