رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 218934

پیشنهاد یک پرسپولیسی برای رفع مشکل گلزنی طارمی

ساعت 24-پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه مشکل طارمی روحی و روانی است، گفت: باید یک مهاجم خوب دیگر بیاید تا طارمی بداند برای حضور در ترکیب اصلی باید با کسی رقابت کند!
سهراب انتظاری با اشاره به تساوی بدون گل پرسپولیس برابر پیکان در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: پرسپولیس تیم خوبی اسست و از نظر فنی امسال در شرایط مطلوبی قرار دارد اما متاسفانه هر زمانی که لیگ تعطیل می‌شود در روند صعوی تیم خللی ایجاد می‌شود.

وی افزود: پرسپولیس برابر پیکان نیز عملکرد خوبی داشت و اگر یکی از موقعیت ها تبدیل به گل می‌شد، سه امتیاز را به دست می‌آـورد که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

مهاجم پیشین پرسپولیس در رابطه با موقعیت های زیادی که مهدی طارمی از دست می‌دهد، تصریح کرد: در این مدت فشار روی طارمی خیلی زیاد است و همه بار گلزنی پرسپولیس روی دوش مهدی است. به اعتقاد من نباید همه بار گلزنی روی دوش مهدی طارمی باشد و علی علیپور و وحید امیری هم باید برای گلزنی تلاش کنند.
انتظاری تصریح کرد: طارمی با آقای گلی سال گذشته انتظارات را از خود بالا برد و همین موضوع نیز باعث ایجاد فشار روی وی شد. فکر می کنم مشکل او روحی و روانی است و باید تدبیری اندیشیده شود تا این بازیکن بهتر عمل کند.
وی در پاسخ به این پرسش که چه راهکاری برای رفع این مشکل دارید، گفت: طارمی باید بیشتر تمرکزش را روی فوتبال بگذارد. به اعتقاد من تمرینات اضافه برای یک مهاجم خیلی مهم است او باید ۳۰ دقیقه پس از پایان تمرینات گروهی تمرینات اختصاصی را دنبال کند و حتی به دروازه خالی شوت بزند تا اعتماد به نفسش در گلزنی را پیدا کند.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: متاسفانه در همین بازی آخر برابر پیکان تا دقیقه ۹۰ چند موقعیت از دست رفت و اگر حتی یکی از موقعیت ها به گل تبدیل می‌شد الان تیم در صدر جدول حضور داشت. خراب کردن موقعیت در محوطه شش قدم سخت تر از گل کردن آن است که طارمی این کار را انجام داد. طارمی مهاجم خوبی است و به خوبی در موقعیت قرار می‌گیرد اما او تمرکز لازم را برای گلزنی ندارد.
انتظاری اظهار کرد: با توجه به اینکه طارمی و مسلمان بازیکنان خوبی هستند اما پرسپولیس باید در پست این دو بازیکن، بازیکنان خوب بگیرد. حضور بازیکن خوب روی نیمکت برای هر تیمی نعمت محسوب می‌شود زیرا بازیکن می‌داند که جایگزین او روی نیمکت است و انگیزه‌اش را دو چندان می‌کند تا جایگاهش را در تی با عملکرد خوب اثبات کند.
وی اضافه کرد: برای مثال شما پست دفاع راست را ببینید که چه رقابت خوبی میان ماهینی و رضاییان وجود دارد. ماهینی عالی کار می‌کند چون می‌داند که بازیکن خوب دیگری روی نیمکت وجود دارد. رضاییان هم دقایق کوتاهی که بازی کند با عملکرد خوبش تلاش می‌کند تا برانکو را برای حضور در ترکیب متقاعد کند این موضوع در نهایت به نفع تیم است شما در بازی با همین پیکان را ببینید که رضاییان در همین دقایق کوتاهی که بازی کرد چند موقعیت خوب گلزنی ایجاد کرد.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس باید در پست مهاجم هم بازیکن جذب کند تا طارمی بداند که اگر او گلزنی نکند مهاجمی روی نیمکت حضور دارد که بتواند جایگزین وی شود. یکی دو ماه دیگر بازی های آسیایی آغاز می‌شود و آن مسابقات دیگر جای موقعیت خراب کردن نیست. زیرا نباید در آسیا زنگ تفریح شویم پرسپولیس باید یک مهاجم خوب جذب کند زیرا هوادارا پرسپولیس از هر دو موقعیت حد اقل یک گل می‌خواهد.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها