رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 219022

ستاره پرسپولیس به پیشنهاد بهتر استقلال پشت پا زد

ساعت24-یکی از دوستان قلعه نویی تماس گرفت و گفت سرمربی استقلال طارمی را می خواهد و از نظر مالی هم شرایط بهتری فراهم می کنیم. در اولین فرصت به باشگاه استقلال بروید و قرارداد ببندید.

امیر قلعه نویی گفته که خیلی تلاش کرده تا مهدی طارمی را به استقلال ببرد. عبدالصمد ابراهیمی وکیل مهاجم پرسپولیس در واکنش به این اظهارنظر سرمربی سابق آبی ها اعلام کرد که حق با قلعه نویی است. او وقتی متوجه عقد قرارداد طارمی با پرسپولیس شد همه تلاشش را به کار بست تا طارمی به استقلال برود.

وکیل طارمی ماجرا را اینگونه تعریف می کند:

٣٠ اردیبهشت ١٣٩٣ بود که طارمی با پرسپولیس قرارداد بست. آن زمان هنوز فصل قانونی نقل و انتقالات شروع نشده و ثبت رسمی قراردادها ناممکن بود. حدود یک ماه قبل از آن علی دایی، طارمی را پسندیده و با او قرار سال بعد را گذاشت.

علیرضا رحیمی هشتم اردیبهشت به سمت مدیرعامل پرسپولیس منصوب شده و کارش را استارت زده بود و بهرام افشارزاده حدود بیست روز بعد یعنی روز بیست و هفتم اردیبهشت ٩٣ مدیرعامل استقلال شد. بالطبع تا افشارزاده کار را استارت بزند و با قلعه نویی برای سال بعد به توافق برسد و لیست خرید بگیرد، پرسپولیس پیش افتاده بود.

روزی که طارمی با پرسپولیس به توافق رسید و خبر آن رسانه ای شد فردی بنام فریدونی که از دوستان قلعه نویی بود بلافاصله تماس گرفت و گفت قلعه نویی طارمی را می خواهد و هنوز که فصل نقل و انتقالات شروع نشده تا قرارداد رسمی شود. پس هماهنگ می کنم در اولین فرصت به باشگاه استقلال بروید و قرارداد ببندید. از نظر مالی هم شرایط بهتری فراهم می کنیم.

جواب ما منفی بود و طارمی به بوشهر رفت تا با شروع تمرینات پرسپولیس در نیمه خرداد به تهران برگردد. فریدونی در بوشهر و در یک کافی شاپ هم با طارمی قرار ملاقات گذاشت و مصر بود او به استقلال برود. باور نمی کرد طارمی با پرسپولیس قرارداد بسته و تصورش بر این بود همه چیز در حد مذاکره و حرف است.

وقتی قلعه نویی شخصا پیگیر ماجرا شد و فهمید طارمی قرارداد امضا کرده گفت یک سال است بازی های این بازیکن را دنبال می کنم و او را می خواستم اما انگار قسمت نبوده. حالا هم دور از معرفت است زیر قراردادت با پرسپولیس بزنی و هر جا هستی برایت آرزوی موفقیت دارم.

در این میان پرسپولیسی ها هم نگران چرخش طارمی بودند و پیگیری می کردند که او اعلام کرد آرزویم شاگردی علی دایی بوده و جایی نمی روم.

اخبار پرسپولیس

اخبار استقلال

روزنامه گل

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها