رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 219036

با تمرکز می توانیم استقلال را شکست دهیم / تا اینجا هم فیسبیل‌الله آمده‌ایم

ساعت24-مهاجم صبای قم گفت: «در بازی تراکتورسازی کارشناسان داوری گفتند که خطا روی من صد در صد پنالتی بوده اما آن صحنه را داور خطا اعلام نکرد و متاسفانه باختیم.»

احمد حسن‌زاده صبای قم را مستحق شکست برابر تراکتورسازی ندانست و اظهار داشت: «دلیل باختمان مقابل تراکتورسازی فنی نبود. ساختاری که تراکتورسازی دارد با ساختاری که صبا دارد خیلی متفاوت است. مبلغ قرارداد دو بازیکن آنها به اندازه هزینه کل و بودجه‌ای که صبا این فصل گذاشته است می‌شود. ما خیلی خوب بازی کردیم و حداقل یک امتیاز را مستحق خودمان می‌دانیم.»

او درباره گل‌های دیدار با تراکتورسازی گفت: «متاسفانه گل‌هایی که خوردیم روی اتفاق بود، گل اول آنها یک شوت اتفاقی به سمت دروازه‌مان بود که به سمت اوت می‌رفت که ناگهان فورواردشان آن را به گل تبدیل کرد. گل دوم را هم روی صحنه پنالتی که حالا نمی‌دانم پنالتی بود یا نبود به ثمر رساندند. همین صحنه در نیمه اول روی من اتفاق افتاد و حتی کارشناسان داوری هم گفتند که آن موقعیت صد در صد پنالتی بوده اما آن صحنه را داور خطا اعلام نکرد و متاسفانه باختیم.»

مهاجم صبا با توجه به اینکه در هفته دوازدهم برای بار دوم مقابل آبی‌پوشان حاضر می‌شوند با اعلام استفاده از تجربه آن دیدار خاطرنشان کرد: «برای بار دوم مقابل استقلال حاضر می‌شویم و سعی می‌کنیم از تجربه دیدار جام‌حذفی‌مان مقابل آبی‌پوشان بهره ببریم ولی در کل اگر روز خوبمان باشد می‌توانیم آنها را شکست دهیم. بازی سختی مقابل استقلال داریم، اگر تمرکز و تسلط‌مان را مقابل آنها بیشتر کنیم می‌توانیم آنها را ببریم. ان‎شاءالله با تمریناتی که در طول هفته انجام داده ایم، شرایط برای این دیدار و بازی خوب مهیا شده تا بتوانیم 3 امتیاز را از حریف بگیریم.»

حسن‌زاده شرایط روحی- روانی‌اش را برای گلزنی و دیدار با استقلال مناسب توصیف کرد: «از لحاظ روحی و روانی شرایطم برای گلزنی مساعد است ولی گلزنی من خیلی مهم نیست فقط امیدوارم بتوانیم 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم.»

وی که در یکی از بهترین فصل‌های فوتبالش عصای دست عبدالصمد مرفاوی شده، در پاسخ به سوالی درباره جایگاه صبا در پایین جدول و اینکه آیا کادرفنی را مقصر کسب چنین نتایجی می‌داند گفت: «آقای مرفاوی تنها هستند و جمع‌بندی تیم ما نسبت به سایر رقبا خیلی ضعیف است. زمانی که با آقاصمد در مس کرمان حضور داشتم اگر یادتان باشد نتایج خوبی در آن سال‌ها کسب کردیم. برای کسب نتیجه‌های پرامتیاز یک تیم داخل زمین و یک تیم خارج از زمین کار می‌کند. وقتی شما از لحاظ روحی روانی، مالی، تهیه لباس و خیلی چیزها نتوانید آنطور که باید و شاید شرایط را مساعد کنید خب به طبع اینطور می‌شود. می‌گویم پشت زمین‌مان اصلا خوب نیست، خارج از کار فنی، بازیکن و ... بیشتر از هر چیزی شرایط مالی و اینطور مسائل خیلی در نتیجه‌گیری و روحیه بازیکن‌ها تاثیرگذار است. اصلا پول‌هایی که تا به امروز دریافت کردیم مشخص نیست. خب این تیم اینطوری است و نمی‌توان توقع بالانشینی از این تیم داشت تا اینجا هم که آمدیم فی‌سبیل‌الله بوده، ما با آنها قرارداد بستیم و مجبوریم برای این تیم بازی کنیم چون با آنها قرارداد داریم. امیدوارم در چند بازی پایانی تا نیم فصل با سعی بیشتر نتایج خوبی بگیریم.»

حسن‌زاده درباره تاثیر حضور عنایتی در صبا و تجربه‌اش گفت: «آقای عنایتی در صبا به مانند یک رهبر است، خوب تیم را جمع و خوب ارتباط برقرار می‌کند، ایشان از لحاظ دوندگی و بازی هم شرایط‌شان مثل سابق است و سعی می‌کنند همیشه آماده باشد. سایر بازیکنان صبا هم باتجربه و فوتبال بازی کرده هستند و برای کسب موفقیت تیم می‌کوشند.»

برای دیدن اخبار ورزشی ساعت 24 روی ، خبر ورزشی کلیک کنید

ورزش سه

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها