رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 219149

تصادف پراید - نیسان در استان فارس/ 4 مسافر پراید در آتش زنده زنده سوختند +عکس

ساعت 24- تصادف پراید و وانت نیسان در محور فسا به داراب در استان فارس موجب شد چهار نفر از سرنشینان خودرو زنده زنده در آتش بسوزند.

فرمانده پلیس راه فسا پنجشنبه گفت :این تصادف ساعت 14 امروز حد فاصل شهر نوبندگان فسا رخ داد و به دلیل شدت حادثه هویت هیچ کدام از جانباختگان تا این لحظه مشخص نیست و پلیس راهور فسا با استعلام خودرو مربوطه هویت مالک را مشخص می‌کند.


سرهنگ سهراب صادقی افزود: سه نفر در این تصادف مصدوم شدند که به بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر فسا اعزام شدند و اجساد چهار متوفی برای پیگیری‌های بعدی تا حصول نتیجه و احراز هویت به پزشکی قانونی تحویل می‌شود.

محور فسا - داراب به دلیل محور اتصالی استان فارس به استان های جنوبی و هرمزگان و تردد بالای خودروها در ایام تعطیل و به ویژه جمعه شب ها همواره با حوادث این چنینی روبرو بوده است به گونه ای در همه ماههای سال شاهد تصادفات هستیم.

اجرای بزرگ راه فسا - داراب که از سال 90 در حدود 30 کیلومتر شروع شده است تاکنون 10 کیلومتر آن به بهره برداری رسیده و به علت کمبود اعتبار 20 کیلومتر باقی مانده که تاکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با کندی اجرا می شود.

دکتر شهرام شکوهیان رئیس بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر فسا هم در خصوص مصدومین گفت :یکی از مصدومین که خانم است از قسمت پا دچار شکستگی شده و یک کودک دچار ضربه مغزی شده که در دست درمان هستند و نفر سوم دچار صدمات و جراحات سطحی شده است .
شهرستان فسا در فاصله 130 کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها