رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 219152

برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل صبا در قم

ساعت 24- شاگردان علی منصوریان در پایان نیمه نخست مقابل صبا به برتری یک گل رسیدند.

تیم‌های صبای قم و استقلال تهران از ساعت ۱۶:۲۰ در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم با قضاوت سیدمهدی سیدعلی به مصاف هم رفتند و در پایان نیمه نخست شاگردان منصوریان با تک گل کاوه رضایی به برتری رسیدند.

علیرضا منصوریان برای این بازی از مهدی رحمتی، رابسون جانواریو، لئوناردو پادوانی، یعقوب کریمی، هرایر مگویان، امید ابراهیمی، محسن کریمی، جابر انصاری، بختیار رحمانی، علی قربانی و کاوه رضایی در ترکیب اولیه استقلال استفاده کرد.

صمد مرفاوی نیز حامد لک، مسعود حق‌جو، رضا عنایتی، حمیدرضا دیوسالار، قاسم دهنوی، پویا سیف‌پناهی، میلاد ابطحی، مهران امیری، سیدعلی فاطمی، کیوان امرایی و احمد حسن‌زاده را به زمین فرستاد.

دقیقه ۱۸: گل اول استقلال توسط کاوه رضایی با شوتی زیبا از پشت محوطه جریمه به ثمر رسید. رضایی با پاس انصاری در موقعیت مناسب گلزنی قرار گرفته بود.

دقیقه ۲۲: شوت امید ابراهیمی از پشت محوطه جریمه صبا با فاصله اندک از بالای دروازه لک به بیرون رفت.

دقیقه ۲۹: قاسم دهنوی با پاس در عمق، فاطمی را در موقعیت گلزنی مناسبی قرار داد اما این بازیکن با ضربه‌ای بی دقت، بهترین موقعیت تیمش در این نیمه را از دست داد.

دقیقه ۳۳: کاوه رضایی در حالی که مدافعان صبا جا مانده بودند، با دروازه‌بان صبا تک به تک شد اما واکنش خوب حامد لک مانع از فروپاشی دروازه‌اش برای بار دوم شد.

دقیقه ۴۰:‌ رضا عنایتی که در این بازی نیز با تصمیم مرفاوی به عنوان مدافع در صبا بازی می‌کرد،‌ با تکل از پشت دومین کارت زرد را از داور دریافت کرد و از میدان اخراج شد.

دقیقه ۴۲: ضد حمله قمی‌ها در دقایق پایانی نیمه تکمیل نشد و با دفاع جابر انصاری توپ به کرنر رفت.

در پایان نیمه نخست استقلالی‌ها با برتری یک گل به رختکن رفتند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها