رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 219179

قلعه‌نویی: پدیده، گربه‌سیاه تراکتورسازی شده است

ساعت 24- سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: پدیده مشهد گربه‌سیاه تراکتورسازی شده است، اما امیدوارم فردا در این بازی به برتری دست یابیم.

قلعه‌نویی
style="text-align:justify">امیر قلعه‌نویی امشب در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر پدیده مشهد گفت: پدیده تیم بسیار خوبی است که بازیکنان و مربی خوبی دارد و امیدواریم در این بازی بتوانیم به برتری برسیم و روند ناکامی‌های تیم تراکتورسازی برابر پدیده متوقف شود.

وی گفت: پدیده در سال‌های اخیر برابر تراکتورسازی نتیجه خوبی گرفته است و این از لحاظ روحی روانی روی تراکتورسازی و بازیکنانش تاثیر گذاشته است، اما در بازی فردا امیدوارم به پیروزی دست یابیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تاکید کرد: ما در بازی برابر پدیده کار خاصی نکردیم، چون استرس بازیکنان را بیشتر می‌کرد، اما برای هر بازی استراتژی خود را داشته و شرایط بازی با همه تیم‌های سخت است و به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم.

قلعه‌نویی گفت: امروز تراکتورسازی یک برند است و همه تیم‌ها برابر تراکتورسازی تلاش می‌کنند بهترین بازی خود را ارائه کنند و روی ضعف و قوت پدیده کار کردیم تا بتوانیم به سه امتیاز بازی دست یابیم.

سرمربی سابق تیم تراکتورسازی تبریز تاکید کرد: در هر بازی دو هدف داریم، اول گل نخوریم و بعد با تاکتیک و برنامه به گل دست بیابیم و بازی به بازی پیش می‌رویم.

قلعه‌نویی گفت: 4 سال پیش هم حرفم این بود که وقتی دوم شدیم برای اینکه سال بعد قهرمان شویم سه خواسته داریم، بازیکنان خودمان را حفظ کنیم، بازیکنانی که می‌خواهیم جذب کنیم و آن‌هایی را که نمی‌خواهیم را آزاد کنیم تا اولین باشگاه باشیم که این روش را پیاده می‌کنیم.

وی گفت: آقایان با پاسخ‌های غیرحرفه‌ای جواب دادند که حتی یک ریال نداریم، یعنی قلعه‌نویی بیا برو ‌و من فقط یک چیزی در این مورد می‌خواهم؛ قرارداد فلاویو لوپز در زمان من و سال بعد منتشر شود و دیگر حرفی ندارم.

وی گفت: طوری با بازیکن قرارداد بستند که پدر باشگاه درآمده است و دلم برای آقای آجرلو می‌سوزد که با چنین مشکلاتی مواجه است.

قلعه‌نویی گفت: زمان من قرارداد لوپز 80 یا 100 هزار دلار بوده اما الان باشگاه همین مبلغ را به وی بدهکار است، در حالی که عرف است اگر از بازیکنی راضی هستی 20 درصد قراردادش افزوده می‌شود، نه اینکه قراردادش 4 برابر شده و تمدید شود.

وی تاکید کرد: در نیم فصل تیم را تقویت خواهیم کرد و یکی دو بازیکن قوی را جذب خواهیم کرد.

فرهنگ‌سازی در بین بازیکنان

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در مورد مصدومیت‌های اخیر بازیکنان فوتبال کشور گفت: اولین موضوع نگرش بازیکنان است و نسبت به پولی که می گیرند، احساس مسئولیت نمی‌کنند.

وی افزود: من 15 سال قبل گفتم اگر زیرساخت‌ها صحیح نباشد امکان ساختن تیمی خوب نیست، سروش رفیعی مگر در بازی مصدوم شد؟ وقتی زمین تمرینی مناسب نیست باید منتظر مصدومیت بازیکنان باشد.

وی گفت: من 15 سال پیش این حرف‌ها را گفتم و گفتند قلعه‌نویی مربی سنتی است و الان کی‌روش این حرف‌ها را می‌زند به حرف‌های وی به‌به می‌گویند.

سرمربی سابق تیم تراکتورسازی گفت: بازیکنانی که سالم فکر می‌کنند عمر مدت فعالیت حرفه‌ای‌شان بیشتر بوده که در تیم تراکتورسازی می‌توانم کیانی را اشاره کنم و در این مورد باید فرهنگ‌سازی صورت گیرد و خود بازیکن احساس مسئولیت کرده و حرفه‌ای عمل کند.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها