رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 221482

رییس فدراسیون تیراندازی: برکناری من برای ورزش کشور گران تمام میشود!

ساعت 24- رییس فدراسیون تیراندازی می‌گوید اگر بخواهند او را برکنار کنند برای ورزش کشور گران تمام می شود.

سید مهدی هاشمی در خصوص صحبت‌های سجادی مبنی بر اینکه سرپرست فدراسیون تیراندازی هفته آینده مشخص می شود، اظهار کرد: از سه سال پیش تا به الان می خواهند مرا بردارند. تمام زور خود را زده‌اند. برابر قانون و مقررات مصوب شده نتوانستند عمل کنند. سجادی به جای وزیر تصمیم گرفته است. اگر شرح درست وظایف مسئولان را بدانیم نباید به جای هم نظر دهند. با توجه به حساسیت این موضوع اگر هم بخواهد نظری از سوی وزارت ورزش اعلام شود این اتفاق باید از سوی وزیر باشد. با سابقه و تدبیری که از سلطانی‌فر خبر دارم چنین خطایی را نمی‌کند.

وی ادامه داد: حرف و قولی که سلطانی‌فر بعد از وزیر شدنش با من مطرح کرد با صحبتی که حالا سجادی کرده است کاملا مغایرت دارد. برداشتن من برای این دولت هزینه‌هایی خواهد داشت زیرا من نمی‌خواستم پای خارجی‌ها به تصمیم‌گیری‌های داخلی باز شود اما مثل اینکه آقایان بنا دارند مشکلات ورزش کشور را زیاد کنند. این اتفاق تبعات زیادی به دنبال خواهد داشت. مثل اینکه آقای سجادی دنبال دردسر است. این کار مغایر با مصحلت کشور است.

هاشمی با بیان اینکه هیچگاه تاکنون استعفا نداده و در ادامه نیز استعفا نمی‌دهد، اظهار کرد: من استعفا ندادم و نمی‌دهم. در یک مقطع زمانی گفتم اگر به مصلحت کشور باشد این کار را می‌کنم اما تاکنون مصلحتی نبوده است. این دولت تاب و تحمل یک رییس فدراسیون که نهادی غیردولتی است را ندارد و سه سال است می‌خواهند مرا حذف کنند که بالاخره به زور متوسل شدند.

وی گفت: امیدوارم سلطانی‌فر تحت تاثیر جو موجود قرار نگیرد. مملکت ما کم چالش ندارد که بخواهیم مشکلات ورزشی را نیز به آن اضافه کنیم. اگر تصمیمی هم بخواهد باشد باید از سوی سلطانی‌فر انجام شود اما سجادی مغایر با وزیر صحبت می‌کند. این اتفاق برای ورزش کشور گران تمام می شود. اگر دنبال چالش هستند مرا برکنار کنند. مثل اینکه از سوی سجادی در این دولت قانون‌مداری و احترام به مقررات و ضوابط وجود ندارد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها