رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 221902

پزشکیان: با عوض کردن مسئولان مشکلات کشور حل نشده است

ساعت24-نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: مواظب باشیم در دام تفرقه نیفتیم.

مسعود+پزشکیان.jpg
مسعود پزشکیان در نشست صمیمی با دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه اظهار کرد: بین نقد و تخریب باید تفاوت قائل شد چرا که اگر به دنبال ایجاد تفرقه و نزاع باشیم در دامن همان آمریکایی افتادیم که هدف اصلی آن فتنه انگیزی و از بین بردن وحدت مردم ایران است.

وی در رابطه با مسئله فیش‌های حقوق‌های نامتعارف و استیضاح وزیر راه و شهرسازی گفت: عوام فریبانه حرف نمی‌زنم چرا که در طول 38 سال با عوض کردن مسئولان مشکلات کشور حل نشده است و باید به جای پیدا کردن مقصر همواره به دنبال پاسخ برای مشکلات مردم باشیم.

وی خاطر نشان کرد: جمع حقوق‌های نجومی 40 میلیارد نمی‌شود ولی فقط در یک مورد اختلاس مشاهده می‌شود که چندین هزار میلیارد فقط توسط یک نفر اختلاس می‌شود.

وی ادامه داد: هواپیماها و قطارهای ما در وضعیتی هستند که هر لحظه ممکن است حادثه آفرین باشند بنابراین مشکلات باید از طریق کار کارشناسی و به صورت ریشه‌ای حل شوند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بیشتر زمینه‌ها از جمله بخش‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی مشکل داریم گفت: متاسفانه در کشور ما کار کارشناسی صورت نمی‌گیرد به همین دلیل اگر حرفی می‌زنیم یا می‌شنویم باید اساس آن کارشناسی شده باشد.

پزشکیان در ادامه به نقش اساسی و سازنده دانشجویان اشاره کرد و گفت: خودسازی جوانان باید در دانشگاه‌ها صورت گرفته و آزادی‌های لازم در چارچوب مقررات باید به این قشر برای رشد و پیشرفت داده شود.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها