رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 224700

حوادث شب گذشته پایتخت

از نجات خانواده 3 نفره در اثر انتشار گازهای منواکسید کربن تا اطفای حریق گسترده کارگاه چوب‌بری

ساعت 24-سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: آتش‌نشانان در اثر انتشار گازهای منواکسیدکربن در یک منزل مسکونی جان اعضای خانواده سه نفره را نجات دادند و در حادثه‌ای دیگر آتش‌سوزی گسترده کارگاه مبل‌سازی را مهار کردند.

4
جلال ملکی درباره حوادث شب گذشته پایتخت اظهار داشت: در ساعت 22:43 شب گذشته حادثه‌ انتشار گازهای منواکسیدکربن و گازگرفتگی در یک ساختمان مسکونی واقع در تهرانسر بلوار لاله به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و ماموران ایستگاه 104 به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان مشاهده شد در یک ساختمان 4 طبقه 16واحدی در طبقه اول واحد 60 متری به دچار نشست شدید گاز منوکسید کربن شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: 3 نفر از اعضای این خانواده در داخل منزل محبوس شده بودند که یک مادر 30 ساله و دو فرزند آن در داخل منزل بیهوش افتاده بودند.

ملکی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله هر سه نفر را از داخل منزل خارج و در معرض هوای آزاد قرار دادند که با حضور عوامل اورژانس تحت درمان قرار گرفتند.

وی درباره علت این حادثه گفت: نقص در دوکش بخاری گازی علت انتشار گاز منواکسیدکربن بوده است و در ساعت 23:05 عملیات این حادثه به پایان رسید.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی درباره حادثه آتش‌سوزی در یک کارگاه نیز اظهار داشت: در ساعت 23:56 شب گذشته در کارگاه رنگرزی و مبل‌سازی در مرتضی‌گرد به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و ماموران 4 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروی تنفسی و کف به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان مشاهده شد یک کارگاه یکصد متری مسقف مملو از چوب، تخته، قوطی رنگ و بشکه‌های تینر کاملا شعله‌ور بود و آتش در حال سرایت به دیگر کارگاه‌ها بود.

ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان بلافاصله از دو طرف وارد عملیات شدند و از سرایت آتش جلوگیری کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی افزود: خوشبختانه کسی داخل کارگاه حضور نداشت ولی خسارت مالی زیادی بر جای گذاشت.

ملکی یادآور شد: نهایتا در ساعت 01:46 عملیات این حادثه به پایان رسید.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها